دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, توسط

دانلود فیلم مستربین با کیفیت خوب

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط

دوستان عزیر تمامی قسمت های کارتون تام و جری قرار گرفت خجالتی

کارتون تام و جری|cartoondownload.net

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

اگر یک آهنگساز حرفه‌ای باشید بدون شک با سری اپلیکیشن‌های Logic کمپانی Apple آشنایی دارید. این اپلیکیشن‌ در بین آهنگسازهای حرفه‌ای بسیار پرکاربرد بوده و حالا اپل، همانند خیلی دیگر از برنامه‌های دیگرش، Logic را نیز به نسخه‌ی X (یا ۱۰) ارتقاء داده و تغییرات گسترده‌ای در برنامه داده است. Logic Pro X به‌شما امکان ساخت، تغییر و میکس آهنگ‌ها را در یک فضای کاربری مدرن خواهد داد. این ابزار دارای مجموعه‌ای عظیم از آلات موسیقی، افکت‌ها و لوپ‌هایی است که شما را در صداگذاری بسیار کمک خواهد نمود. اگر یک آهنگساز هستید و می‌خواهید این حرفه را به‌طور حرفه‌ای دنبال کنید، Logic Pro ابزاری است که باید در اختیار داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.8.4 و بالاتر و پردازنده‌ی ۶۴-بیتی نیاز دارید.

 

logic pro x آهنگسازی حرفه‌ای با Logic Pro X   مک

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

 

Apple Final Cut Pro X

Apple Final Cut Pro X 10.1.1 Mac OS X بهترین نرم افزار جهت ویرایش و مدیریت بر فایل های تصویری در سیستم عامل های MacOS می باشد.
در این نرم افزار TimeLine جدید و قدرتمند، مدیریت رسانه های داینامیک و کارآیی بالا در ویرایش ویدئوها را تجربه کنید.

 

برخی از ویژگی های Apple Final Cut  :

  • ویرایش ویدئوی قدرتمند و ابتکاری
  • TimeLine آهن ربایی
  • اتصال کلیپ ها
  • کلیپ های ترکیب شده
  • ویرایشگر دقیق
  • مدیریت قدرتمند رسانه
  • آنالیز خودکار محتوا
 


ویرایش ویدئوی قدرتمند و ابتکاری :
امکانات این قسمت برای ویرایش گران خلاق ساخته شده تا نیازهایشان را برآورده سازد. این نرم افزار محدودیت های برنامه های سنتی و قدیمی ویرایش ویدئو را شکسته و شما را در این راه آزاد می سازد. رابط کاربری جدید و ابتکاری آن سرعت و اطمینان بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

TimeLine آهنربایی :
توسط این ویژگی هر چیزی به راحتی در جای خودش قرار می گیرد. درست زمانی که نیاز دارید TimeLine آهن ربایی این برنامه به طور استثنایی راهی منعطف و روان را برای ویرایش خلق می کند.جمع کردن شات ها به عنوان یک کلیپ توسط این خاصیت امکان پذیر است . همینطور خارج کردن کلیپ ها برای جلوگیری از برخورد آنها با هم و به منظور برطرف کردن مشکلات بسیار ساده خواهد بود، پس شما می توانید روی روند ساخت کلیپ تمرکز کنید. انیمیشن های جذاب نمایش می دهند که دقیقا چه اتفاقی در TimeLine شما در هنگام کار رخ می دهد، پس می توانید به راحتی ایده های جدیدتان را امتحان کنید.

اتصال کلیپ ها :
اتصال کلیپ ها راهی آسان برای قرار دادن کلیپ ها مانند B-Roll ، افکت های صوتی و موزیک می باشد.بدین طریق همه ی آنها با هم حرکت می کنند.حتی اگر پروژه های بزرگی نیز داشته باشید این گزینه به راحتی کار می کند و برای شما بسیار مفید خواهد بود. وقتی که شما یک عنصر ثانویه را روی TimeLine می کشید Final Cut Pro به صورت خودکار این اتصالات را می سازد. فرقی نمی کند که کارتان را سریع انجام دهید یا به دقت کلیپ هایتان را ببرید ،می توانید با اطمینان تصاویر را ویرایش کنید و بدانید که اتصال کلیپ ها به هیچ وجه قطع نخواهد شد. مرتب سازی دوباره خط کاریتان بسیار ساده خواهد بود زیرا می توانید یک قطعه را جا به جا کنید و در یک قسمت جداگانه بفرستید.اتصال های تصویری امکان انتقال یک پروژه به نرم افزاری دیگر و یا ویرایش در زمانی دیگر را برای شما فراهم می کند.

کلیپ های ترکیب شده :
با این امکان می توانید یک مجموعه از عناصر را به یک گروه تبدیل کنید و آنها را در یک کلیپ منفرد قرار دهید.بدین طریق در هم ریختگی ها را از TimeLine حذف کرده و نسخه ی ساده تری از بخش مورد نطرتان برای بریدن یا جا به جایی ایجاد می کنید.می توانید از یک کلیپ ترکیب شده در یک پروژه ی دیگر استفاده کنید ، برای مثال برای طراحی یک صدای خاص از طریق افکت های لایه ای صوت ها . همچنین می توانید از آنها برای اضافه کردن یک افکت به شات های مختلف تنها با یک کلیک استفاده کنید.

ویرایش گر دقیق درون برنامه ای :
TimeLine آهن ربایی راه های سنتی برش را در این نرم افزار بسیار بهینه کرده است، کارهایی مانند موج دار کردن، غلتاندن، شیب دار کردن و لغزندن. اگر به کنترل های اضافه نیاز داشتید کافیست روی یک ویرایش دوبار کلیک کنید تا ویرایش گر دقیق را باز کنید و برش ها را به صورت مستقیم در TimeLine انجام دهید. این ویرایش گر دقیق دید شما بر روی نقاط  کار را افزایش می دهد و می توانید قسمت های استفاده شده و استفاده نشده ی کلیپتان را مشاهده کنید.

Audiotion :
با امکانات منحصر به فرد Audiotion در این نرم افزار می توانید شات های متناوب چندین گانه را در یک مکان جمع آوری کنید.شات های متفاوت B-Roll ، درجه های متفاوت رنگ برای یک شات و یا افکت های مختلف را امتحان کنید . ساخت یک Audiotion بسیار ساده خواهد بود، به سادگی شات ها را در هر اندازه ای روی هر قسمتی از TimeLine وارد کنید و Add To Audiotion را انتخاب کنید. همانطور که شما شات های متفاوت را امتحان می کنید ، حالت آهنربایی همه چیز را برای شما متعادل می کند.

مدیریت قدرتمند رسانه :
ویرایش گر ویدئوی این نرم افزار با بسیاری از فرمت ها و تصاویر سازگار است. Final Cut Pro X برای دستکاری تمامی آنها به شما کمک می کند و راهی داینامیک برای مدیریت رسانه ها و جستجوی کلیپ مورد نیازتان می باشد.

آنالیز خودکار محتوا :
Final Cut Pro X آماده سازی رسانه ها را افزایش می دهد و این کار را بوسیله ی آنالیز عناصر منبع در پس زمینه ی کارها و در هنگام ویرایش شما انجام می دهد. آنالیز خودکار محتوا ، تصوایر شما را اسکن کرده و اطلاعاتی برای آن بر اساس روش کاری ویرایش گر می سازد ، اطلاعاتی از قبیل مشخصه های فایل ، تاریخ عکس برداری، نوع شات و اینکه تصویر از چند نفر گرفته شده ، یک یا دو و یا یک گروه از افراد. می توانید این برچسب ها را رده بندی نیز کنید و فایل مورد نطرتان را جستجو کنید.
می توانید آنالیز محتوا را در حین وارد کردن فایل ها اجرا و یا در زمان دیگری آن را فعال کنید. این ویژگی همچنین در طول زمان، آنالیز متمرکز پردازشگر را نیز انجام می دهد،برای ایجاد امکاناتی مانند تثبیت عکس، تصحیح رنگ و بازسازی مشکلات صوتی.می توانید از تمام این امکانات به صورت لحظه ای (Real Time) استفاده کنید.

کلمات کلیدی بر پایه ی محدوده :
این ویژگی جستجوی شما را با ایجاد کلمات کلیدی دلخواه بسیار دقیق تر می کند و استفاده از کلید های میانبر نیز سرعت شما را بسیار افزایش می دهد.نمایش لیست های اطلاعات کلیپ ها برای اضافه کردن کلمات کلیدی از دیگر امکانات این نرم افزار است.یا می توانید به شکل فیلم عکاسی تصاویر خود را به صورت لحظه ای و بدون رده بندی مشاهده کنید. استفاده از کلمات کلیدی در ترکیب ها همراه با اطلاعات غنی بدست آمده از آنالیز خودکار محتوا برای یافتن هر نوع شات فقط با چند فشار روی کلید امکان پذیر است.

مجموعه های هوشمند :
ایجاد مجموعه های هوشمند برای مدیریت کلیپ ها در روش های مختلفی بدون جا به جای یا کپی فایل ها امکان پذیر است. می توانید یک جستجو ب استفاده از ترکیب اطلاعات و کلمات کلیدی بسازید، سپس آن را به عنوان یم مجموعه ی هوشمند ذخیره کنید.آنالیز خودکار محتوا نیز مجموعه های هوشمندی برای شما می سازد و اینکار را از روی اطلاعاتی مانند نوع عکس و یا تعداد افراد موجود در عکس انجام می دهد. شما همچنین می توانید کلیپ هایتان را به عنوان محبوب یا بدرد نخور انتخاب کنید.

دسترسی مستقیم با کتابخانه ی محتوا :
مرورگر محتوای داخلی این نرم افزار امکان نمایش و جستجوی عکس ها، موزیک و افکت های صوتی را بدن ترک کردن برنامه به شما می دهد. به آسانی و به صورت تصویری محتوا و عکس های خود را مرور کنید. Final Cut Pro X از فایل های صوتی MP3 و AAC نیز پشتیبانی می کند پس می توانید از iTunes خودتان به عنوان کتابخانه ی موسیقی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار دارای بیش از 1300 افکت صوتی منحصر به فرد از طریق آپدیت رایگان برنامه می باشد.همچنین مجموعهی کاملی از پس زمینه و بافت برای آن وجود دارد. وقتی چیزی را که خواستید پیدا کردید کافیست ان را بگیرید و روی TimeLine بکشید.

  ( 4.3/5 )


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود Apple Aperture

Apple Aperture نرم افزاری کاربردی برای مدیریت و ویرایش تصاویر در سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار ترکیبی از ابزار پیشرفته برای کنترل و پردازش سریع تصاویر به ساده ترین شکل ممکن است که کاربران امکان مدیریت و ویرایش تصاویر در سایز بالا را فراهم می سازد.
Aperture با ابزار تنظیم پیشرفته برای بهبود تصاویر شما طراحی شده است که می توان بهAuto White Balance برای اصلاح مقدار رنگ تصاویر و Auto Enhance برای تنظیم Exposure, Vibrancy, Curves تصاویر و حتی ابزار Brushe اشاره نمود.
در این نسخه از نرم افزار امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی و Stream کردن آنها با استفاده از iCould فراهم شده است.

قابلیت های نرم افزار Apple Aperture :
- هماهنگی نرم افزار با iPhoto
- قابلیت تشخیص چهره در تصاویر
- روتوش تصاویر
- پیش نمایشی از نتیجه تصاویر پس از ویرایش
- امکان طراحی و ساخت slideshows
- امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی
- امکان نصب بروی سیستم عامل Mac OS X 10.9 و جدیدتر
و...



Link لینک دانلود ، ادامه ی مطلب
link وبسایت سازنده : apple.com 
link منبع : P30world |


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

آموزش دانلود پادکستس

کشف پادکست

جستجوی پادکست رایگان.

فروشگاه iTunes قرار می دهد صدها هزار نفر از پادکست رایگان در اختیار شما. برای پیدا کردن آنها را، فروشگاه iTunes را انتخاب کنید در سمت راست در دور از نوار ناوبری آیتونز، سپس پادکست انتخاب کنید و از نوار پیمایش همان.

پادکست جستجو با محبوبیت.

برای پیدا کردن پادکست ها که به منافع خود درخواست تجدید نظر، فهرست در صفحه پادکست برای دیدن پادکست های انتخاب شده توسط ویراستاران آیتونز است. و یا استفاده از قسمت جستجو آیتونز در گوشه بالای سمت راست برای پیدا کردن پادکست ها با موضوعات خاص.

برای انتخاب سرمقاله بیشتر، از مورد علاقه های آیتونز ما درملزومات آیتونز: پادکست صفحه.

آنچه را مشاهده کنید در صدر نمودار پادکست.

نگاهی به سمت راست صفحه پادکست در فروشگاه iTunes. آیتونز نمایش قسمت بالا و پادکست بالا بر اساس ترکیبی از اشتراک کنندگان، دریافت ها، و بررسی مشتری می باشد. در بالای هر نمودار با کلیک بر روی هدر برای دیدن 200 پادکست بالا و یا قسمت. شما می توانید نمودار فیلتر برای مشاهده فقط صوتی یا تصویری با کلیک کردن صدا یا دکمه تصویری واقع در بالای صفحه پادکست، زیر نوار ناوبری. و برای دیدن پادکست ها محبوب ترین های موضوع، به سادگی به رده مورد نظر از پادکست پاپ آپ منو حرکت کنید. ادامه حفاری عمیق تر با کلیک کردن زیر شاخه ها واقع در گوشه پایین سمت راست ترین صفحات دسته.


یافتن تر از موارد مورد علاقه خود.

اگر شما یک پادکست که دوست دارید پیدا کنید، از آن آسان است برای پیدا کردن بیشتر از همان خالق پادکست. فقط اشاره گر بر سر نام خالق حرکت می کند، و اگر خالق بیش از یک پادکست، به شما یک لینک است که منجر به یک صفحه شامل تمام آنها را پیدا کنید.

بازی پادکست

گوش کردن.

آیتونز شما فراهم می کند با گزینه های مختلف برای بهره گیری از پادکست شما. یک قسمت به طور مستقیم از فروشگاه iTunes فقط با کلیک روی آن جریان. و یا دانلود آن را به کتابخانه iTunes. هنگامی که شما پیدا کردن یک پادکست شما واقعا دوست دارم، شما می توانید آن را با کلیک کردن دکمه اشتراک اشتراک. قسمت های جدید دانلود به طور خودکار، به طوری که آنها می سمت راست وجود دارد در انتظار شما وقتی که شما آماده برای آنها لذت ببرید.

با سرعت خود را گوش دهید.

اگر شما ترجیح می دهند به شنیدن محتوای صوتی گفتاری در سرعت پخش سریع تر، از آن آسان است که سرعت را در خود اپل، آی فون، و یا آی پاد. در حالی که گوش دادن به پادکست های صوتی در برنامه پادکست، استفاده از شاخص سرعت برای تنظیم سرعت پخش کنید.

سازمان دیده بان راه که می خواهید.

هنگامی که شما در جریان یک پادکست ویدئویی بر روی کامپیوتر شما، پخش در یک پنجره پاپ آپ در فروشگاه iTunes شروع می شود. با کلیک کردن در هر نقطه از فروشگاه خارج از پنجره پاپ آپ را متوقف پخش. برای مشاهده یک پادکست ویدئویی که شما دانلود، پادکست انتخاب کنید و از منوی پاپ آپ کتابخانه و کلیک بر روی پادکست. لیستی از قسمت دانلود به نظر می رسد، و شما می توانید با دوبار کلیک یک عنوان برای شروع به تماشای. برای تماشای تمام صفحه پادکست، تنها با کلیک بر روی دکمه تمام صفحه در پایین بازیکن.

خواندن چاپ خوب است.

علاوه بر ویدئو و پادکست های صوتی، آیتونز همچنین ویژگی های پادکست ها مبتنی بر متن. شما می توانید این PDF یا EPUB فایل ها بر روی کامپیوتر خود را باز کنید، و یا استفاده از برنامه اپل iBooks خود را در آی پاد لمسی، آی فون، و یا اپل.

ذخیره کردن آن را برای بعد.

اگر شما می توانید یک پادکست در یک نشست به پایان نیست، فقط مکث در iTunes و یا خود را در آی پاد، آی فون، اپل، و یا اپل TV را فشار دهید. وقتی که شما آماده برای از سرگیری، دکمه بازی است. با iCloud ، شما می توانید بر روی یک دستگاه شروع به گوش دادن و پایان در دیگری.

رفع خطا است.

هنگامی که آیتونز مشکل دانلود یک قسمت پادکست مواجه می شود، آن را نمایش یک آیکون علامت تعجب در سمت چپ عنوان قسمت. به طور کلی، از جمله اشتباهات به خوراک توسط podcaster راه اندازی مرتبط است. در بسیاری از موارد، قسمت در دسترس خواهد بود دوباره در حدود یک روز است.

بازی آن را دوباره (و دوباره).

وقتی که یک قسمت از اتمام دانلود، شماره بعدی به عنوان پادکست به نظر می رسد. این عدد نشان می دهد که چگونه بسیاری از قسمت شما هنوز بازی نیست. کلیک کنید عنوان پادکست به فاش کردن لیست از قسمت. کسانی که شما بازی نمی کند با یک نقطه آبی رنگ مشخص شده اند.همانطور که شما بازی قسمت، نقطه آبی را به نیم دایره تبدیل می شود، نشان می دهد پخش بخشی از قسمت. هنگامی که شما به پایان رسید، نقطه آبی را به طور کامل از بین می رود.

افزایش تجربه کلمه صحبت کنید.

آیتونز شما اجازه می دهد برای تغییر تنظیمات EQ برای پخش. اگر شما به بسیاری از پادکست گوش دادن، "گفتاری کلمه" تنظیمات EQ ممکن است کیفیت صدا را برای شما افزایش می دهد. به ویژه برای پادکست آماتور، که در آن میآید میکروفون و سر و صدا دیگر در غیر این صورت ممکن است منحرف کردن اذهان دستی - این تنظیم EQ فرکانس را کاهش می دهد.

مدیریت پادکست اشتراک ها

را لیست پخش.

هنگامی که یک پادکست از اتمام بازی، آیتونز به این قسمت پادکست بعدی به طور پیش فرض ندارد. برای نگه داشتن یک جریان ثابت از قسمت های بازی، ایجاد یک لیست پخش پادکست. و یا ایجاد یک لیست پخش هوشمند است که شامل پادکست ها بر اساس خواننده، سبک، طول قسمت، و بیشتر. به عنوان مثال، شما ممکن است یک لیست پخش هوشمند برای قسمت های پادکست اخبار طولانی تر از 40 دقیقه ایجاد کنید.

ایجاد یک لیست پخش هوشمند همه پادکست، را انتخاب کنید جدید> لیست پخش هوشمند از منوی فایل. تنها شامل قسمت های پادکست شما به گوش نمی کند، را انتخاب کنید "بازی" را از اولین منوی پاپ آپ، را انتخاب کنید "است" از دوم و وارد 0. اضافه کردن فیلتر های بیشتری برای بازسازی خود را به لیست پخش هوشمند.

ایجاد ایستگاه خود را.

برنامه پادکست برای اپل، آی فون و آی پاد لمسی شما اجازه می دهد یک ایستگاه شخصی از پادکست های مورد علاقه خود را در ایستگاه من ایجاد کنید. قسمت های جدید دانلود به صورت خودکار. شما می توانید انتخاب کنید که آیا این برنامه آغاز می شود بازی، جدید ترین و یا قدیمی ترین قسمت unplayed. و از آنجایی که iCloud ذخیره ایستگاه های شخصی شما، شما همیشه به روز در تمام دستگاه های شما هستیم.

چند نگه دارید. و یا همه آنها را نگه دارید.

پس از بازی در چند پادکست ها، شما ممکن است دریابید که برخی از شما می خواهم برای نجات وجود دارد. یا شاید شما می خواهید برای ذخیره همه آنها. در هر صورت، آیتونز را آسان می کند. در حالی که شما در حال حاضر در پادکست شما دانلود، آیکون چرخ دنده در سمت راست عنوان پادکست به نظر می رسد. آن را کلیک کنید، و iTunes پنجره تنظیمات پادکست شما باز می شود. استفاده از "قسمت برای نگه داشتن" منو به تصمیم بگیرید که چگونه بسیاری از حملات می خواهید در کتابخانه خود نگه دارید.

نه در فروشگاه؟ یک مشکل نیست.

اگر شما در سراسر پادکست آمده در اینترنت که شما می توانید در فروشگاه iTunes را پیدا کند، شما هنوز هم می توانید آن را مشترک شوید. از منوی فایل را انتخاب کنید مشترک شدن در پادکست و URL فید پادکست را وارد کنید. آیتونز شما مشترک به پادکست و شروع به دانلود بلافاصله.

در به بازدید خود را نگه دارید.

اگر دوست دارید خودکار قابلیت حذف برای اغلب پادکست اما می خواهم به نگه داشتن تمام قسمت از پادکست خاص، شما را در شانس هستید.انتخاب یک پادکست (در هر دو قسمت و یا در سطح پادکست)، کنترل کلیک کنید و یا راست کلیک کنید و عنوان و را انتخاب کنید آیا خودرو ندارید حذف کنید. آیتونز نگه می دارد به قسمت های پادکست را تا زمانی که شما به صورت دستی آنها را حذف کنید.

باز و یا سقوط.

، آیتونز هنگامی که شما به یک پادکست مشترک چک برای قسمت جدید در فواصل منظم. اما با گذشت زمان، لیستی از قسمت های موجود می تواند طولانی دریافت کنید. برای پنهان کردن یا آشکار تمام قسمت های موجود، با کلیک بر روی مثلث برای پادکست صفحه نمایش. شما همچنین می توانید مخفی کردن یا آشکار تمام پادکست خود را در یک بار با پایین نگه داشتن کلید فرمان و کلیک کردن یکی از مثلث های صفحه نمایش.

فرکانس چیست؟

شما می توانید برای قسمت هفته ای یک بار حتی یک بار یک ساعت چک کنید، یک بار در روز، یا. فقط به تنظیمات پادکست را با کلیک کردن چرخ دنده در سمت راست یک عنوان پادکست در بالای صفحه دانلود پادکست های خود را. پس از آن میزان که در آن از iTunes چک برای قسمت جدید تغییر دهید.

زمان به لغو اشتراک.

پادکست مانند مجلات صوتی یا تصویری می باشد. هنگامی که شما مشترک، شما می توانید یک قسمت جدید از این پادکست در یک فاصله زمانی منظم انتظار می رود. اما اگر شما پیدا کنید که بیش از شما می توانید رسیدگی، آن را آسان به انصراف. فقط پادکست را انتخاب کنید و کلیک بر روی دکمه لغو عضویت در سمت راست عنوان پادکست. برای لغو اشتراک و حذف تمام فایل های مربوط به پادکست، به سادگی کلید Delete پس از انتخاب یک پادکست را فشار دهید.

اگر پنج قسمت جدید آیند و می روند، بدون گوش دادن خود را، آیتونز مکث اشتراک خود را به پادکست. آن را نمی خواهد به طور خودکار قسمت جدید دانلود کنید تا زمانی که شما زمان را به عقب با بازی در حداقل یکی داشته ام.

به اشتراک گذاری پادکست

ها برای به اشتراک گذاشتن.

هنگامی که شما پیدا کردن یک پادکست را دوست دارید، شما ممکن است بخواهید به اشتراک گذاری آن با دیگران است. و iTunes، به اشتراک گذاری آسان است. شما می توانید یک ایمیل با لینک به طور مستقیم از طریق iTunes با کلیک بر روی مثلث در سمت راست دکمه مشترک شدن و انتخاب کردن به دوست (نیاز به یک حساب کاربری آیتونز) ارسال کنید. یا انتخاب کنید لینک را کپی کنید و لینک را به یک چت، وبلاگ و یا وب سایت وارد کنید. برای به اشتراک گذاشتن لینک برای قسمت های پادکست های فردی، تنها با کلیک بر روی مثلث سمت راست را فشار دهید رایگان برای این قسمت.

شما همچنین می توانید پادکست های مورد علاقه خود را از طریق فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. نگران نباشید، فرآیند فوق را دنبال و پس از آن به اشتراک گذاری را انتخاب کنید در فیس بوک و یا به اشتراک گذاشتن در توییتر.

اگر شما در حال حاضر به یک پادکست شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن مشترک، آن را از منبع پادکست خود را به روی کامپیوتر خود ببینید. این یک. PCAST ​​فایل که شما می توانید به دوستان به عنوان ضمیمه ایمیل ایجاد می کند. اگر آنها از iTunes، کلیک کردن بر روی فایل PCAST. به طور خودکار آنها را مشترک به پادکست، و iTunes بلافاصله شروع به دانلود قسمت های اخیر.

به اشتراک گذاری کل لیست پخش

شما می توانید یک لیست از تمام اشتراک های خود را به صورت یک آرشیو شخصی برای خود و یا برای به اشتراک گذاشتن با دیگران صادرات.این گزینه به این می آید در دستی هنگامی که شما می خواهم به معرفی کسی که می شناسید به پادکست به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به ارسال یک فایل از "پادکست استارت" برای دوستان مبتدی خود را به اشتراک - همه در یک بار.

به صادرات یک لیست از اشتراک خود را، برای اولین بار در آیتونز نوار به نوبه خود با انتخاب نمایش نوار از منوی View. سپس راست کلیک کنید و یا کنترل کلیک کنید پادکست در کتابخانه خود و صادرات را انتخاب کنید. را انتخاب کنید OPML عنوان قالب. (OPML یک فرمت به طور کلی به رسمیت شناخته شده برای مجموعه ای از اشتراک است.) نام فایل و ذخیره آن در هر کجا که شما می خواهید. در هر زمان، شما می توانید فایل reimport و iTunes شما را به همه پادکست در داخل مشترک. و یا به عنوان یک پیوست به بگیرید و یاد دهید uninitiated خود را ایمیل آن.

برای مشترک شدن در پادکست را در یک فایل OPML، اضافه کردن به کتابخانه از منوی فایل و فایل OPML را انتخاب کنید را انتخاب کنید. آیتونز آغاز می شود دانلود بلافاصله.

View in English


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p

Download The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p torrent

Genre: Action | Adventure

Size: 2.05 GB

Quality: 1080p

Resolution: 1920*1080

Frame Rate: 23.976 fps

Language: English

Run Time: 2hr 26 min

IMDB Rating: 8.2/10

MPR: PG-13

Link to IMDb

Screenshots

The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p Screenshot
The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p Screenshot
 
The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p Screenshot
 
 
 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان
Download Man of Steel (2013) 3D torrent

Man of Steel (2013)

ژانر: اکشن

حجم: 978.89 MB و 2.04 GB

کیفیت: 720p و 1080p و 3D

Resolution: 1280*536

Frame Rate: 23.976 fps

Language: English

Run Time: 2hr 23 min

IMDB Rating: 7.6/10

MPR: PG-13

Peers/Seeds: 179/1813

Link to IMDbWatch Trailer

 



ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 101604
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا