دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 |دانلود سریال ویلای من با لینک مستقیم|

 

vilaye man دانلود سریال ویلای من

 

نام سریال: ویلای من

ژانر: اجتماعی ، طنز

کارگردان: مهران مدیری

نویسنده: امیر مهدی ژوله و خشایار الوند

تهیه کننده: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری, سیامک انصاری, هادی کاظمی, برزو ارجمند, جواد عزتی, رضا نیکخواه, الیکا عبدالرزاقی, آتنه فقیه‌نصیری, امیرکاوه آهنین‌جان و …

سال انتشار: ۱۱۳۹۱

محصول: ایران

زبان: فارسی

کیفیت: عالی

فرمت: Mp4

حجم: ۱۶۰ MB

کمپانی پخش کننده: گلرنگ رسانه

خلاصه فیلم: داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهراد هیدن و سهراب ام جی به نام لیی لیی حوضک

آهنگساز : مهراد هیدن , میکس و مستر : مهراد هیدن ، امیر دیوا

 

Cover دانلود آهنگ جدید مهراد هیدن و سهراب ام جی به نام لی لی حوضک

 

Music
MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s OGG 64 kb/s
Download Download Download


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سهراب ام جی به نام اون یکیو میخواد

 

Sohrab%20MJ%20 %20Oon%20Yekio%20Mikhad دانلود آهنگ جدید سهراب ام جی به نام اون یکیو میخواد

 

MUSIC
MP3 320 MP3 128 OGG 64
Download
Download
Download

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود آنتی ویروس Bitdefender AntiVirus & Internet Security 2013

دانلود آنتی ویروس Bitdefender AntiVirus & Internet Security 2013 + کرک

| بروز شده ۴ بهمن ۱۳۹۱ |

BitDefender AntiVirus Plus یک آنتی ویروس قدرتمند برای مقابله با انواع ویروس ها، جاسوس افزارها، حملات فیشینگ و سارقان هویت می باشد که با داشتن یک رابط گرافیکی کاربر پسند می تواند امنیت کاملی را برای کامپیوتر شما فراهم می کند. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار عدم کاهش سرعت کامپیوتر می باشد.
امکانات کلیدی :
-    دفاع در برابر انواع ویروسو جاسوس افزار
-    متوقف کردن تلاش سارقات هویت و اطلاعاتس
-    فیلتر کردن لینک هایی که شما از دوستان خود در فیس بوک و توییتر دریافت می کنید.
-    هشدار در برابر وبسایت های خطرآفرین

امکانات :
-    تشخیص ویروس بر اساس رفتار به همراه سرویس های ابری برای متوقف کردن خطرات اینترنتی
-    کنترل ویروس به صورت فعالانه : با بررسی رفتار ویروس ها در زمان اجرا، BitDefender AntiVirus Plus می تواند ویروس های ناشناخته و جدید را نیز شناسایی کند.
-    حالت نجات : راه اندازی مجدد کامپیوتر در محیط ای ایمن که می تواند برای پاک سازی و بازیابی سیستم مورد استفاده قرار گیرد.
-    مرورگر مجازی : این مرورگر مجازی به صورت مجزا از سیستم عامل و در محیط این آنتی ویروس اجرا شده تا خطرات اینترنتی را متوقف کند.
-    امنیت شبکه اجتماعی : فیلتر لینک هایی که شما از دوستانتان در شبکه های اجتماعی Facebook و Twitter دریافت می کنید و بررسی تنظیمات حریم شخصی شما از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد.
-    مشاور جستجو : هشدارهای حرفه ای در برابر وبسایت های خطرناک در نتیجه جستجوی گوگل و Bing
-    امنیت حریم و اطلاعات شخصی با استفاده از تعداد زیادی ماژول ها و امکانات تخصصی
-    فیلتر اطلاعات شخصی : جلوگیری از منتشر شدن اطلاعات شما
-    ماژول ضد حلمات فیشینگ : بلاک کردن وبسایت هایی که برای سرقت اطلاعات کارت های اعتباری ، حملات فیشینگ ترتیب می دهند.
-    رمزگذاری چت برای محافظت از گفتگوهای شخصی شما در مسنجرهای یاهو و MSN
-    سرعت بسیار بالا : اسکن زمان بندی قابلیتی کارآمد برای اسکن سیستم در زمان هایی است که شما در حال استفاده از کامپیوتر نمی باشید.
-    توزیع کننده اسکن : هدف گیری اسکن سیستم در مواقعی که مقدار استفاده از منابع سیستم زیر حد مشخصی افول می کند تا از تاثیر منفی روی سرعت سیستم شما جلوگیری کند.
-    و …

BitDefender Internet Security می تواند امنیتی کامل در برابر انواع خطرات اینترنتی را برای کامپیوتر شما فراهم کند. کارآیی بالا برای ایجاد امنیت در بازی های آنلاین و قابلیت های منحصر به فردی برای کنترل والدین بر روی کودکان از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها و اسپم ها و دیوار آتشین قدرتمند از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشند.

امکانات اصلی : 
-    بلاک کردن ویروس ها، جاسوس افزازها و اسپم ها
-    متوقف کردن تلاش سارقان اطلاعات و هویت
-    فیلتر کردن لینک هایی که از دوستان خود در فیس بوک و توییتر دریافت می کنید
-    کنترل والدین بر کودکان
-    دیواز آتشین قدرتمند برای اتصالات اینترنتی

دیگر امکانات :
-    بررسی رفتار فایل ها برای تشخیص ویروس های جدید و ناشناخته
-    حالت نجات : راه اندازی دوباره کامپیوتر در محیطی ایمن که می تواند برای پاک سازی و بازیابی سیستم کاربرد داشته باشد.
-    مرورگر مجازی : مرورگری مجزا از سیستم عامل در محیط ایمن Bitdefender برای متوقف کردن خطرات وب
-    آنتی اسپم : جلوگیری از ورود ایمیل های ناخواسته به Inbox شما
-    دیوار آتشین دوراه برای بررسی اتصالات اینترنت و جلوگیری از دسترسی دیگران به اتصالات WiFi شما
-    کنترل والدین : بلاک کردن محتوای نامناسب و محدود کردن دسترسی به اینترنت بین ساعت هایی مشخص و کمک به والدین برای بررسی فعالیت های آنلاین کودکان
-    امنیت شبکه اجتماعی : فیلتر لینک هایی که شما از دوستانتان در فیس بوک و توییتر دریافت می کنید و بررسی تنظیمات حریم امنیت شخصی شما
-    مشاور جستجو : با استفاده از این قابلیت ، در نتیجه جستجوی جستجوگرهای Bing و Google می توانید از میزان امنیت سایت ها مطلع شوید.
-    فیلتر اطلاعات شخصی : جلوگیری از انتشار اطلاعات شخصی
-    ضد حملات فیشینگ : متوقف کردن وبسایت هایی که از حملات فیشینگ برای سرقت اطلاعات شما  استفاده می کنند.
-    رمزگذاری گفتگوهای شخصی شما در مسنجرهای MSN و Yahoo
-    سرعت بالا اسکن بدون تاثیر منفی روی کارآیی سیستک
-    زمان بندی اسکن و اسکن سیستم در زمان هایی که از کامپیوتر استفاده نمی کنید.
-    توزیع کننده اسکن : هدف گیری اسکن سیستم در مواقعی که مقدار استفاده از منابع سیستم زیر حد مشخصی افول می کند تا از تاثیر منفی روی سرعت سیستم شما جلوگیری کند.
-    و …

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 FIFA 2012 از آن دسته محدود بازی هاست که قرار است قدرت و انعطاف سیستم عامل آندروید را با گرافیک تماشایی خود به نمایش بگذارد . این بازی بر خلاف انتظار ما و شما دارای یک فایل apk نصبی و فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی یعنی یک فایل 1200 مگابایتی است !  پس قبل از خواندن ادامه مطلب اگر قصد دارید این بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود تجربه کنید ، از فضای خالی لازم برای این بازی حجیم بر روی گوشی خود مطمئن باشید

انتظار می رود با این حجم بالا ، تنها چند مدل گوشی دو هسته ای و گوشی های مجهز به سخت افزار بالا قادر به اجرای این بازی غول آسا باشند ، اما طط تستی که ما داشتیم بازی حتی بر روی گوشی های رده پایین همچون Xperia X10 و Motorola Defy نیز به راحتی اجرا شد !  تصاویری از این بازی گرافیکی را به همراه هم می بینیم :

نکته جالب برای این بازی اینجاست که دیتای حجیم بازی برای تمام گوشی ها و تمام مدل های Cpu و Gpu گوشی های آندرویدی قابل استفاده است . نسخه آپدیت شده از این بازی به همراه فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی آن به صورت کامل و با لینک مستقیم در سرور اختصاصی و پرسرعت apktops آپلود شده است که می توانید این بازی را دانلود و بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و از آن لذت ببرید .

نکته : فایل apk این بازی نیز دارای حجم 17 مگابایت می باشد . برای مطالعه آموزش استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتا بازی که از انتهای همین پست دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.ea.game.fifa12 را در مموری کارت گوشی آندرویدی خود و در  مسیر Android/data کپی کرده و از بازی لذت ببرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 و سرانجام وقت معرفی این بازی شد . بله بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های آندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است . تقریبا مدت زمان زیادی است که از تولید این بازی گذشته است و برای دوستان سوال بود که چرا بتمن توسط Apktops معرفی نشد؟!

اساس کار apktops و آنچه که apktops را از سایر سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که apktops  همانند اکثر سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 2 گیگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد و از  apktops راضی باشد . سرانجام پس از تست نسخه ها و دیتاهای مختلف این بازی نسخه ای با کرک فول به دستمان رسید که توسط آن بازی بر روی دو گوشی متفاوت و به طور کامل اجرا شد .

تصاویری از محیط باری و گرافیک خارق العاده آن :

 فایل apk و دیتای بازی برای رفاه دوستان در امر دانلود ، هر دو به طور کامل در سرور  پر سرعت سایت apktops آپلود شده است و همچنین توانستیم فایل دیتای حدود 2 گیگابایتی این بازی را در نهایت فشرده سازی به حجم 778 مگابایت برسانیم .

نکته : نصب و اجرای این بازی ، ملزم و  نیازمند به مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی آن می باشد که این آموزش را به صورت تصویری و همراه با عکس در ادامه مطلب در اختیارتان قرار داده ایم . خواهشمندیم راهنما را به طور کامل مطالعه و از پرسیدن سوالاتی که به وضوح پاسخش در متن پست موجود است خودداری نمایید .

برای مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و راه اندازی بازی :پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید . حال پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM را در مسیر sdcard/Android /obb خود کپی کنید ( دقت نمایید داخل پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM نباید پوشه دیگری موجود باشد و باید یک فایل با پسوند obb داشته باشید ) . حال تاریخ گوشی خود را بر روی سال 2010 قرار دهید ( در صورت انجام ندادن این عملیات بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد! ) و در هیچ شرایطی به اینترنت وصل نباشید . پس از کپی شدن فایل دیتا و قرار دادن تاریخ گوشی بر روی سال 2010 ( ماه و روز مهم نیست ) با انتخاب آیکون بازی وارد آن شوید . می بینید که منوهای بازی چینی است! برای تبدیل منوها از زبان چینی به انگلیسی مطابق تصاویر زیر عمل کنید . 

با اولین ورود به بازی تصویر زیر را می بینید که می بایست گزینه ای را که با فلش مشخص شده است انتخاب نمایید .

حال به صفحه دیگری مطابق با تصویر زیر می روید که بازهم گزینه ای که با فلش مشخص شده است را انتخاب نمایید تا به بخش language بازی بروید

حال به منوی زبان بازی می روید و مطابق تصویر و فلش قرمز ، گزینه و پرجم آخر که مربوط به کشور آمریکا می باشد را انتخاب نمایید .

از منوهای انگلیسی و این بازی هیجان انگیز لذت ببرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1

 



ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 101664
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا