دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

برای دانلود آنتی ویرووس ها به www.iransetup.ir مراجعه کنید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود مراسم هفتادمین سالگرد جوایز گلدن گلوب محصول سال ۲۰۱۳ آمریکا

|| با لینک مستقیم و کیفیت عالی HDTV و حجم ۹۰۰ مگابایت ||

دانلود مراسم گلدن گلوب 2013

 

لینک IMDB
امتیاز فیلم : ۷٫۸/۱۰ (۲۶ رآی)
تاریخ انتشار : ۱۳ ژانویه ۲۰۱۳
ژانر : مراسم
مجریان : Tina Fey, Amy Poehler and George Clooney
کیفیت فیلم : عالی HDTV
فرمت : MP4
زبان فیلم : انگلیسی
حجم فایل : ۶۰۰ مگابایت
مدت زمان : ۲ ساعت و ۵ دقیقه
اسکرین شات : دارد
زیرنویس فارسی : بزودی

خلاصه فیلم : برندگان جوایز گلدن گلوب در ضیافت ۱۳ ژانویه ۲۰۱۳ با اجرای “تینا فِی” و “اِمی پولر” در هتل بورلی هیلتون در لس آنجلس معرفی شدند. همچنین “جودی فاستر” بازیگر نامدار آمریکایی، جایزه “سسیل بی دمیل” را برای یک عمر دستاورد هنری از این مراسم دریافت کرد. فیلم “بینوایان” نیز سه جایزه را از آن خود کرد…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی : 



ادامه مطلب

 بروز شده

همان طور که می دانید گوشی های با سیستم عامل آندروید علی رغم انعطاف پذیری فوق العاده ای که در ساپورت نرم افزار و بازی های مختلف دارند ، بر خلاف گوشی های سیمبین و نوکیا که دارای نرم افزار فوق العاده Nokia Ovi Map هستند در قسمت  Gps و Navigation و مسیریابی واقعا ضعیف اند . ضعیف بودن ، به معنای مشکل در سیستم عامل آندروید نیست  ، بلکه مشکل از آن جا آب می خورد که هیچ نرم افزار کامل با مسیر یابی آفلاینی که برای استفاده مناسب باشد وجود نداشته و یا اگر داشته اشکالات عمده ای داشته است که لذت کار کردن با یک مسیر یابی و Gps خوب را از بین می برد . اما به تازگی دو نرم افزار فوق العاده با مسیر یابی کاملا آفلاین برای سیستم عامل آندروید تولید شده است که امروز به معرفی یکی از آن ها می پردازیم . نام نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Sygic GPS Navigation است . برای ما ایرانی ها اولین موردی که یک نرم افزار Gps را محبوب و دوست داشتنی می کند موجود بودن نقشه ایران و راه های آن و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است . باید بگوییم تمام این موارد و حتی امکاناتی بیشتر از آن به طور کامل در Sygic GPS Navigation وجود دارد !

 از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را شدیدا لذت بخش می کند نمایش اماکن منوهای کاملا فارسی نرم افزار است که در کمترین نرم افزار Gps آندرویدی موجود می باشد . نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.  این نرم افزار برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی توسط وب سایت apktops به همراه آخرین آپدیت نقشه که شامل نقشه کامل ایران و راه های آن است با حجم 400 مگابایت در سرور سایت apktops با لینک مستقیم جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود شده است . این 400 مگابایت شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است  . بله  ! از قابلیت های فوق العاده دیگر این برنامه می توان به راهنمای صوتی با زبان شیرین فارسی اشاره کرد .

 برای دیدن اسکرین شات های بیشتر از منوهای برنامه و همچنین راه اندازی نرم افزار و استفاده از آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

اسکرین شات هایی بیشتر از اینترفیس و محیط برنامه :

 

نحوه استفاده از نرم افزار : پس از دانلود فایل Aura.zip  از انتهای همین پست ؛ آن را از حالت فشرده خارج کنید . فولدر به دست آمده با نام Aura که از اکسترکت فایل حاصل می شود را مستقیما به روت مموری کارت خود بریزید . حال فایل apk نرم افزار را هم نیز که از انتهای همیت پست دانلود کردید بر روی گوشی خود نصب کنید ، تبریک می گوییم .  هم اکنون گوشی شما دارای یکی از بهترین و کاملترین نرم افزارهای مسیربابی با راهنمای صوتی فارسی است  . کار کردن با نرم افزار هم به دلیل منوهای فارسی ، بسیار ساده است و احتیاج به توضیحات اضافی ندارد .

 

47+

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نمی دانیم با نرم افزار اسکایپ آشنایی دارید یا خیر اما به همین توضیح کوتاه بسنده کنیم که این نرم افزار و شاید حالت بهتر بتوان گفت این مسنجر یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین مسنجرهای ساخته شده برای چت صوتی و تصویری و در اصطلاح انگلیسی Voice Chat و Video Chat می باشد .

Skype



ادامه مطلب

 این بار نیز قصد داریم یکی از بی نظیرترین و گرافیکی ترین بازی های hd تولیده شده توسط کمپانی Gameloft را به شما معرفی کنیم . این بازی همانند روال همیشگی سایت apktops به همراه فایل دیتا معرفی می شود که فایل دیتا مخصوص گوشی های htc را می توانید از همین پست به صورت کامل و از سرور  اختصاصی apktops با حجم 508 مگابایت دانلود نمایید . دقت نمایید که دیتای این بازی در حالت زیپ شده این حجم را داراست که پس از اکسترکت حجمی معادل 1 گیگابایت را پیدا می کند ، پس مطمئن باشید که به اندازه کافی بر روی مموری کارت گوشی آندرویدی خود فضای خالی دارید .

 

از آن جا که دیتای این بازی گرافیکی طبیعتا حجیم است تنها به آپلود فایل دیتای مخصوص گوشی های htc بسنده کردیم و اگر گوشی شما برندی به جز htc مانند samsung و سری Galaxy است می بایست پس از نصب فایل apk بازی دیتای مخصوص به گوشی خود را به صورت آنلاین و توسط گوشی از سرور Gameloft دریافت نمایید ولی در صورتی که این کار برای شما کمی مشکل یا غیر ممکن است اگر دیتای مخصوص به برند و گوشی خاصی مد نظرتان است در صورتی که تعداد درخواست کنندگان بالا باشد فایل دیتای درخواستی به منظور رفاه حال بازدید کنندگان به همین پست اضافه خواهد شد .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل Apk بازی فایل دیتای که از انتهای همین پست دانلود نموده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه asphalt6 را در مسیر Gameloft/games و در مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید . پس از کپی فایل ، آیکون بازی را انتخاب کنید و منتظر باشید برای بار اول مراحل چک فایل به پایان برسد و اگر سوالی از شما پرسیده شد گزینه No را انتخاب نمایید.

6+

 زمان زیادی نمی گذرد که Gameloft قدرتمند بازی آسفالت خود را در نسخه 7 منتشر کرده است . خیلی زودتر از این ها و در همان روزهای اول تولید Asphalt 7 ، قصد معرفی این بازی را داشتیم اما به دلیل اینکه هنوز نسخه کاملا کرک شده و نسخه ای از این بازی که واقعا کار کند و اجرا شود در دسترس نبود برخلاف اکثر سایت های ایرانی که این بازی را به صورت تست نشده و ناقص معرفی کردند ما این کار را نکردیم ! اما هم اکنون نسخه سالم و کاملا کرک شده و فول از Asphalt 7 را در اختیار داریم که به همراه دیتای عظیم آن با حجم 1/4 گیگابایتی اش ، آن را در اختیار شما قرار می دهیم . قبل از ادامه توضیحات ، بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 



ادامه مطلب

مطمئنا اگر تا به حال Sims را بازی نکرده باشید ، این بازی آن قدر معروف است که حتما یک بار نام آن را شنیده یا دیده اید . با Sims شما می توانید یک زندگی واقعی را به صورت مجازی تجربه کنید . در این بازی شما منزل و محل سکونت دارید ، می خوابید ، کتاب می خوانید ، با دوستانتان بیرون می روید ، حیوانات مورد علافه خود را نگه دارید می کنید  و …..

این بازی یکی از پرطرفدارترین و معتاد کننده ترین بازی های ساخته شده برای انواع سیستم عامل های کامپیوتری و موبایل مانند ios و آندروید است که در این پست به درخواست تعدادی از بازدیدکنندگان ، آخرین نسخه از این بازی زیبا را به همراه دیتای 460 مگابایتی اش که پس از اکسترکت حجمی معادل 1 گیگ پیدا می کند را معرفی می کنیم . اگر به این سبک بازی ها علاقه مند هستید می توانیم بگوییم Sims یکی از بهترین ها و شاید در نوع خود بهترین است!

برای دانلود بازی و فایل دیتا و راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطب مراجعه نمایید .

 

نکته مهم : این بازی را می بایست به صورت آنلاین بازی کنید . برای هر بار وارد شدن به بازی نیازمند به اتصال به اینترنت هستید . هیچ دانلودی صورت نخواهد گرفت و دیتای که از apktops دانلود و در گوشی خود کپی می کنید یک دیتای کامل است. نیاز به اینترنت صرفا جهت اتصال بازی و دریافت تاییدیه از سرور بازی است و این اینترنت می تواند حتی یک ارتباط ساده Gprs و اینترنت های ایرانسل و همراه اول باشد.

راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید و پوشه به دست آمده با نام com.ea.games.simsfreeplay_row را در مسیر Android/data در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی کنید . به اینترنت متصل باشید و آیکون بازی را انتخاب کنید و از بازی لذت ببرید.

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود ™NBA JAM by EA SPORTS - بازی موبایل بسکتبال NBA
  

بازی بسیار زیبا NBA JAM عنوانیست که به هیچ وجه به قوانین حرفه‌ای اهمیت نمیدهد و در دنیای دیگری سیر می‌کند. دنیایی بسیار متفاوت و حرکاتی که تاکنون در مسابقات بسکتبال واقعی ندیده اید. گیم پلی بازی مهمترین نقطه ای است که تفاوت در بازی را ایجاد می‌کند. داشتن گرافیک خلاقانه و جذاب، امکان بازی دونفره با بلوتوث و وای فای، سبک های مختلف و... از ویژگی‌های این بازی فوق العاده می‌باشد.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود GO SMS Pro - نرم افزار موبایل ارسال پیامک
 

GO SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود OnOne Perfect Portrait Premium Edition v2.0 for Win 7 & Vista x86/x64 - پلاگین رتوش چهره

Perfect Portrait یکی از محصولات جدید شرکت onOne می باشد که آخرین نوآوری ها را در زمینه رتوش پرتره به عکاسان ارائه می دهد. با به کارگیری این برنامه دیگر نیازی نیست عکاسان نگران صرف وقت زیادی باشند که رتوش پرتره از آن ها می گیرند، زیرا اغلب کارها به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. Perfect Portrait به شما کمکخواهد نمود تا به راحتی به از بین بردن لکه ها و بهبود رنگ پوست و خصوصیات اجزایی همچون چشم ها، لب ها و دندان ها بپردازید در صورتی که انجام این قبیل کارها به تنهایی آسان نبوده و بسیار زمانگیر خواهد بود.
Perfect Portrait می توان به عنوان برنامه ای مستقل اجرا شود و یا به طور مستقیم با برنامه هایی مانند Lightroom, Aperture یا Photoshop بکار گرفته شود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود Mozilla Firefox v18.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

 

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

بهبود سطح امینت

ظاهری بسیار شیک و کاربر پسند

امکان تغییر قلم و رنگ قلم

تغییر رنگ پوسته اطلاعات

مربت سازی پیشرفته اطلاعات

امکان چاپ دقیق و قدرتمند

جستجوی اطلاعات و چاپ دقیق آن بر اساس تمام فیلد های مورد نیاز

ثبت ، ویراش وحذف اطلاعات

اضافه شدن قسمت بایگانی برای چک های ثبت و باطل شده

اضافه شدن قسمت بانکداری برای ثبت اطلاعات و کار های روزمره بانکی

ذخیره سازی اطلاعات و بازگردانی آن

چک کردن اطلاعات روز

و غیره …..

 

source مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1 توضیحات : برای بار اول استفاده از این نرم افزار ، رمزی در نظر گرفته نشده است.و با خالی گذاشتن فیلد پسورد می توانید وارد نرم افزار شوید.سپس در قسمت زبانه تنظیمات گزینه ایجاد رمز عبور را کلیک کرده و پسورد مورد نظر خود را بنویسید.

توجه : دوستانی که از ویرایش ۵ به پایین  این نرم افزار استفاده می کنند به هیچ وجه اطلاعات قبلی خود را روی این ورژن بازیابی نکنند بانک اطلاعاتی این نرم افزار کاملا با نسخه های قبلی تفاوت دارد ، چنانچه تمایل به استفاده از این نسخه را دارند باید از ابتدا با این نرم افزار کار کنند .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S60v5 است.

 

qt nokia دانلود نرم افزار Nokia Qt 4.7.3   سیمبین S60v5

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 Free PSN Code Generator - Screenshot - Available to Download for Free

 

دانلود free psn card generator برای اولین بار در سایت های ایرانی

این برنامه مخصوص کسانی است که ps3 دارند و عاشق دانلود هستند می توانند کد را در psn وارد کرده و از pss خرید کنند.



ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 686
بازدید کل : 101935
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا