دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی Assassin’s Creed III برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed III 2012 با لینک مستقیم 

***نسخه فشرده شده BlackBox***

پس از چند هفته تاخیر نسخه PC بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Assassin’s Creed III توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Ubisoft انتشار یافت ، پس از 2 نسخه استثنایی و موفقیت آمیز بدون شک همگان منتظر نسخه سوم کیش آدم کش بودند که این اتفاق نیز افتاد و حال باید دید چقدر Ubisoft می تواند گیمرها را راضی نگه دارد ، این بازی قطعا از آن سری بازی هایی است که گیمرها را وارد دنیای عجیبی از خشونت و نا عدالتی می کند ، نسخه سوم بازی در بوستون ، نیویورک و فیلادلفیا اتفاق می افند ، جایی که آمریکا دچار یک انقلاب شده و با بریتانیا در حال جنگ است ، شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است . یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند . همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند ، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند . شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود . او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند
تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی فوق العاده لذت ببرید

 

 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی Hitman Absolution 2012 برای PC

دانلود بازی Hitman Absolution 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW + نسخه فشرده شده BlackBox***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Hitman Absolution که 2 استودیو Square Enix و Eidos Interactive آن را برای PC در سال 2012 به صورت مشترک ساخته و سپس کمپانی IO Interactive منتشر نموده است ، سرانجام نسخه جدید هیتمن پس از 6 سال انتظار به بازار آمد ! شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار آمد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی 6 ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند ، نسخه Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد . در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است . تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود . در Absolution می توان هر ماموریت را با استفاده از جند روش مختلف به پایان رساند. مامور 47 ما پس از غیبتی قریب به 6 سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگردد . مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطقی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه که به لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه و همه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی را نوید خواهد داد

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 


مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ... 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود برنامه Fast Restart Pro

دانلود نرم افزار ریستارت سریع گوشی Fast Restart Pro آندروید

Fast Restart Pro نرم افزاری بسیار مفید و جالب به منظور ریستارت نمودن سریع گوشی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به سرعت و بدون معطلی ریستارت کنید ، همچنین این نرم افزار عملیات دیگر : Recovery mode ، Download mode و shutdown را در اختیار کاربران قرار خواهد داد ، این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل آندروید قابل نصب و اجرا می باشد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود ibibo iBrowser 2

دانلود مرورگر اینترنت موبایل جاوا ibibo iBrowser 2

ibibo iBrowser 2 مرورگر اینترنت جدید گوشی های موبایل جاوا می باشد که امروز برای دوستان عزیز پی سی دی آماده کرده ایم.
این برنامه دارای امکانات فراوانی از جمله مدیریت دانلود ,  جستجوی قدرتمند , کاهش هزینه اطلاعات تا 85 ٪  و ... میتوان اشاره کرد. این نرم افزار جاوا فوق العاده قدرتمند و کم حجم  را هم اکنون از سایت دانلودینگ فا دریافت نمایید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 برنامه جاوا

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی Sketch Effects v1.01 جاوا

Sketch Effects برتامه ایی بسیار مفید و زیبا می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید ، این نرم افزار به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی WWE 13 برای PS3

دانلود بازی WWE 13 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 - CFW 4.21 - CFW 4.30***

بازی فوق العاده هیجانی و مبارزه ای WWE 13 که در استودیو بازیسازی Yuke's Media Creations ساخته شده و سپس کمپانی مطرح THQ آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، کشتی کج در جهان به خصوص در ایران طرفداران بیشماری دارد ، از مسابقات واقعی تا بازی گرفته بسیاری از افراد علاقه مند به آن هستند ، WWE 13 بازی است که طبق روال هر سال در فصل پاییز بر روی پلتفروم های مختلف منتشر می شود ، یکی از مسائلی که بسیاری از گیمرها را در سری بازی های WWE آزار داده است تکراری بودن حرکات بازیکنان و خشک بودن گیم پلی آن است ، سال هاست که این بازی دست خوش تغییرات اساسی نشده است و تنها تغییراتی که به چشم می آمد اضافه شدن چند کاراکتر جدید بود ، اما در این داستان به شکل دیگری خواهد بود ، سازندگان نسخه 13 این بازی معروف به گیمرها قول داده اند که با یک بازی متفاوت رو به رو خواهند شد ، باید دید که این ادعا آیا می تواند حقیقت داشته باشد یا خیر ، این بازی را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت دانلودینگ فا دانلود نمایید

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1386برچسب:, توسط ماکان
دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان
  

(91/7/12) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 2.2.3.108 برای اندروید

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا
 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط ماکان

عضو شوید به ادامه ی مطلب بروید و دانلود کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

google-nexus-s

دانلود را از اینجا (سرور گوگل) دانلود کنید.

سپس مانند آپدیت قبلی عمل کنید.

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

 

شما می توانید توسط این نرم افزار قدرتمند کامپیوتر انواع مختلفی برنامه بسازید. اغلب مردم اقدام به ساختن بازی های مانند MoleMach یا بازی هایی که امکان ساخت عکس های خنده دار از صورت را می دهد ، می کنند. شما حتی می توانید از سنسورهای گوشی برای به حرکت در آوردن توپ بازی استفاده کند. اما این نرم افزار تنها به ساخت بازی محدود نمی شود.شما می توانید هر نوع برنامه ای را توسط آن طراحی کنید. برنامه های آموزشی برای کلاس های درس توسط آن به سادگی و زیبایی طراحی می شوند.

مشخصات سیستم برای نصب برنامه :

  • سیستم عامل : ویندوزهای xp/vista/7
  • ماشین مجازی جاوا sun نسخه ۶
  •  Android SDK
  • 150 مگابایت فضای خالی هارد دیسک

 

 

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

    

ابتدا فایل آپدیت را از اینجا(سرور گوگل) دانلود کنید.

سپس اسم فایل آپدیت را به update.zip تغییر دهید.

آن را بر روی nexus s خود بریزید و گوشی خود را خاموش کنید.

سپس دکمه ی خاموش روشن به همراه دکمه ی زیاد وولم را هم زمان نگه دارید.

این  بر روی صفحه ی نمایش شما ظاهر می شود.

شما فقط می توانید دکمه های وولم و خاموش روشن را استفاده کنید.

باید بر روی ریکاوری کلیک کنید.(به وسیله ی خاموش روشن یا lock)

سپس بر روی apply update from sd card کلیک کنید.

update.zip را انتخاب کنید.

سپس بگذارید تا inistall شود.

سپس یک فنجان چای میل کنید.

nexus s شما به صورت کامل به اندروید 2.3.4 آپدیت شده است.

منتظر آپدیت های بعدی ما باشید.

2.3.6

4.0.4

www.downloadingfa.co.nr


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 اسفند 1398برچسب:, توسط ماکان

 آدرس جدید:

www.downloadingfa.co.nr

www.downloadfa.co.nr

www.dofa.co.nr

 آپلودینگ فا

www.uploadingfa.co.nr

فروم دانلودینگ فا

www.downloadingfa.co.nr/forum



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

در پست های قبلی این بازی زیبا رو برای سیستم سری ۶۰ ۳^ ارائه کرده بودیم اما اینبار همین بازی برای سیستم اندروید از سایت دانلودینگ فا قابل دریافت می باشد.البته مخصوص اعضا

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹٫۷۲ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

نرم افزار CircleLauncher به شما در اجرای برنامه های محبوب و تماس با بهترین دوستانتان کمک میکند. شما می توانید برخی از بهترین برنامه هایی که بیشتر از آنها استفاده می کنید. کانتکت های دوستان و یا بوکمارک ها را انتخاب کنید تا در یک دایره زیبا به نمایش گذاشته شوند.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۰٫۳ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

به کمک نرم افزار My Piano به راحتی میتوانید به نواختن پیانو بپردازید و لذت نواختن پیانو را در گوشی خود تجربه کنید. این نرم افزار سرگرم کننده مخصوص گوشی های آندروید نسخه ۲٫۱ به بالا میباشد که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۴٫۵۸ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

با کمک نرم افزار WMD-Weather & Clock دو ویجت را در کنار هم داشته باشید. شما هم میتوانید از آب و هوای شهر های مختلف با خبر شوید هم میتوانید یک ساعت در صفحه نمایش خود داشته باشید. نمایش آب و هوا به صورت انیمیشنی، نمایش درجه حرارت از ویژگی های WMD-Weather & Clock است.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

Kaspersky Mobile Security نرم افزاری بسیار کاربردی و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید امنیت را برای دستگاه اندرویدی شما به ارمغان بیاورد. محافظت از ویروس ها، ضد اسپم، مسدود سازی مخاطبین و … از امکانات این محصول امنیتی می باشند. نرم افزار Kaspersky Mobile Security را در ادامه از وب سایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱٫۵۰ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

با کمک دیکشنری جالب Voice Translator Pro میتوانید کلمه انگلیسی مورد نظر خود را با صدای واضح به برنامه بگویید سپس برنامه معنی فارسی آن را برای شما نمایش خواهد داد. البته قبلا از طریق تنظیمات گزینه Engligh to persian را فعال کنید زیرا این دیکشنری به جز فارسی از ۵۰ زبان دیگر نیز پشتیبانی میکند.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲۵۰ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

Easy Battery Saver یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مصرف باطری را بهینه کرده و باعث افزایش کارایی و طول عمر دستگاه اندرویدی خود شوید. این نرم افزار نیازمند اندروید نگارش ۲٫۱ به بالا می باشد. امید است مورد قبول تان واقع شود.

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹۳۸ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

گر سرعت و کارایی گوشی و تبلت اندرویدی شما کاهش یافته است می توانید به وسیله نرم افزار بسیار کاربردی System Tuner Pro فایل های بی مصرف و اضافی را از گوشی خود حذف کرده و باعث بالارفتن سرعت گوشی خود شوید. همچنین می توانید بر روی برنامه های در حال اجرا مدیریت داشته باشید. این نرم افزار بسیار کاربردی را در ادامه از وب سایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹۳۸ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

مجموعه ۵ زنگ موبایل آرام و کلاسیک و بدون کلام با کیفیت بالا برای این لحظه آماده شده است. این آهنگ ها با فرمت mp3 میباشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. امید است با دریافت این رینگتون ها از سایت دانلودینگ فا لذت کافی را برده باشید.

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲٫۳۵ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا می باشد و محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و… و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

نسخه های موجود در این پست:

ESET NOD32 Antivirus x32 , ESET NOD32 Antivirus x64 , ESET Smart Security x32 , ESET Smart Security x64

ویژگی های نسخه ۵٫۰٫۸۴٫۰ نرم افزار ESET NOD32 :
- دارا بودن بخش کنترلی والدین
- افزایش قدرت اسکن فایل ها
- بهبود در قسمت آنتی اسپم
- دیواره آتشین هوشمند
- حالت مخصوص بازی
- توابع پیشرفته HIPS
و…

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

vast! Internet Security & Pro Antivirus & Free 6.0.1184 Full + Activation Key 2050|

آخرین نسخه ی تمامی محصولات Avast! 6.0.1184 Full

 

با استفاده از آنتی ویروس این بسته ، می توانید تمام راه های ورود و فعالیت ویروس را به عهده این آنتی ویروس بگذارید . از جمله ی راههایی که ویروس قادر است به رایانه ی شما وارد گردد می توان به USB ها ، دیسک ها ، ایمیل ها و صفحات وب اشاره کرد که آنتی ویروس Avast! به طور کامل تمام این راههای ورودی را تحت کنترل قرار می دهد و با دیدن کوچکترین فعالیت نامعلوم با بررسی سریع و شناسایی ویروس از طریق بانک اطلاعاتی به روز خود بلافاصله ویروس را از بین برده و از انتشار آن و آلوده کردن رایانه ی شما جلوگیری می نماید.

اینترنت سکیوریتی این بسته ، امنیت کامل شما را در اینترنت تامین می کند.این نرم افزار قدرتمند قادر است تمام راههای نفوذی اینترنت شما ، از جمله راههای آپدیتی و دانلودی را مورد ریز بینی قرار دهد و اگر نرم افزار یا فردی قصد هک کردن شما را داشته باشد به راحتی جلوی آن را بگیرد.

 

قابلیت های کلیدی مجموعه امنیتی !Avast :
– آنتی ویروس قدرتمند نرم افزار
– سرعت بالا در اسکن
– اسکن مداوم سیستم
– به روز رسانی های سریع
– حالت Game Mode برای سرعت بیشتر نرم افزار
– اسکن برای جاسوس افزارها
– دیوار آتش قدرتمند نرم افزار
– امنیت بالا در شبکه ها و همچنین شبکه های P2P
– واسط کاربری جذاب نرم افزار در نسخه جدید
– سهولت در استفاده از نرم افزار
– حالت گرافیکی و چارت مانند برای فایل های مخرب
– اسکن ایمیل ها برای اسپم ها
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۵ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۶۹٫۳ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

PC Tools Performance Toolkit  راهی آسان به شما ارائه می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار میگیرد برای بالا بردن سرعت کامپیوتر ، بهینه سازی عملکرد و حفظ حریم خصوصی خود استفاده نمایید. این برنامه به طرز شگفت آوری ویندوز را بهبود می بخشد. صرف نظر از سطح تجربه و تخصص با استفاده از فن آوری های پیشرفته این برنامه برای افزایش سرعت ، بهبود ثبات ، مانیتور سیستم شما ، بسیار موثر میباشد. علاوه بر این بازیابی اطلاعات از دست رفته و تعمیرات هارد درایو برای حفظ کامپیوتر شما در حال اجرا از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲۲٫۹ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

این بار در سایت دانلود پرشین ، بازی بسیار زیبا و جذاب Frisbe Forever 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید بشقابی را پرتاب کرده و از حلقه ها عبور دهید و امتیاز کسب نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلود پرشین واقع شود.

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۴۰ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۵۳٫۱ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

قابلیت های کلیدی Internet Download Manager :
سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Opera, Google Chorme , …
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های XP/2000/2003/Vista/Seven
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی
- و …


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

Photo BLEND یک نرم افزار طراحی و ویرایش عکس منحصر به فرد است که بیشتر برای میکس و ترکیب سریع چندین عکس مختلف و مونتاژ یک تصویر واحد و خارق العاده از آن ها در عکسی جدید کاربرد دارد. خصوصیت قابل توجه این نرم افزار پیکربندی ویژگی هایی مانند تنظیم اتوماتیک رنگ می باشد که باعث می شود تا شما وقت خود را کمتر صرف انجام امور ویرایشی کلی نموده و بیشتر به جنبه خلاقیت و ایجاد یک اثر هنری از عکس های خود تمرکز داشته باشید. در واقع می توان گفت Photo BLEND نسل جدیدی از نرم افزار های مونتاژ عکس است که ابزارهای عالی و منحصر بفردی در زمینه ویرایش عکس را برای عکاسان و علاقمندان این زمینه فراهم نموده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mediachance Photo BLEND:
- ابزارهای مونتاژ و ترکیب تصاویر
- ماسک گذاری و کار با ابزارهای کلاسیک ماسکینگ مانند Magic wand, Mask from Curve یا Mask from Hue
- کار با براش ها به صورت حرفه ای
- تصحیح رنگ خودکار
- امکان بازگردانی و اصلاح تغییرات انجام شده
- رابط کاربری منطقی
- راهنمایی گام به گام
- شامل ابزارهای اضافی برای ساخت کاریکاتوری از چهره یک شخص
- اعمال سایه
- و …

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۳٫۴ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

پوسته ی جذاب و بسیار دیدنی Butterflies Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلود پرشین آماده کرده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۲٫۸ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

Guitar Pro 6 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های نرم افزار :
- موتور قدرتمند RSE یا Realistic Sound Engine که به خلق صدا طبیعی و زیبا مانند آلات موسیقی طبیعی بسیار کمک می کند
- ظاهر گرافیکی زیبا و جدید که بسیار آشناست و کاربر به آسانی با آن ارتباط برقرار می کند
- ۴ حالت مختلف نمایش Page, Parchment, Vertical Screen, Horizontal Screen
- صفحه نمایش به طور کامل تغییر کرده و زیباتر شده است
- افکت های پیشرفته effects, beams, stem direction
- قابلیت وارد کردن انواع نت و فرمت های ASCII
- پشتیبانی کامل هارمونی مصنوعی
- حالات مختلف ۸va, 8vb, 15ma و ۱۵mb
- پشتیبانی کامل صدا، oda, Segno (simple and double), Fine همراه با ۱۴ Jump ممکن
- و …

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۴۷ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1398برچسب:, توسط ماکان

+

دانلود رایگان :

فیلم :شامل تمام فیلم ها و سریال های قدیمی و جدید.

آهنگ :شامل آهنگ های رپ جدید و قدیمی

بازی :شامل بازی برای موبایل و کامپوتر

برنامه :شامل برنامه برای موبایل و کامپوتر

 زیرنویس :شامل زیر نویس فارسی برای فیلم ها

بازی و برنامه ی اندروید :شامل بازی و برنامه برای اندروید

بازی و برنامه ی آیفون :شامل بازی و برنامه برای ios )ipad ipod touch iphone)

 

برای دسترسی به بیشتر مطالب به طور رایگان عضو شوید.


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

Free Android App

دانلود 1 موبایل مارکت

Free Android App

دانلود پانو پرفکت

Free Android App

دانلود انگری بردز

Free Android App

دانلود بیوکا

Free Android App

دانلود تاکینگ تام

Free Android App

دانلود تاکینگ تام 2

Free Android App

دانلود تاکینگ بن

Free Android App

دانلود تاکینگ نیوز

برای راهنمایی روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

دانلود انگری بردز (پرندهای عصبانی)
 
دانلود انگری بردز ریو(پرندهای عصبانی ریو)
 

دانلود انگری بردز سیسنس(پرندهای عصبانی فصلی)

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان
Angry Piggy Seasons v1.0.5
Angry Piggy Seasons v1.0.5
Robotek v2.4.3
Robotek v2.4.3
SPY mouse v1.0.1
SPY mouse v1.0.1
Hamster: Attack! v1.2.1
Hamster: Attack! v1.2.1
بازی خانه سازی Wipe Block v1.4 x
بازی خانه سازی Wipe Block v1.4 x
بازی اکشن و هواپیمایی Ace Combat: Northern Wings
بازی اکشن و هواپیمایی Ace Combat: Northern Wings
 Angry Thumb v1.00
Angry Thumb v1.00
بازی زیبا و سرگرم کننده Rip Off v1.0.3
بازی زیبا و سرگرم کننده Rip Off v1.0.3
Battle Blocks
Battle Blocks
Duck Hunter v2.1
Duck Hunter v2.1
Talking Birds On A Wire v1.1
Talking Birds On A Wire v1.1
Block Breaker 3 Unlimited HD
Block Breaker 3 Unlimited HD
Platinum Sudoku 2
Platinum Sudoku 2
Grass-men Blading v1.0.1
Grass-men Blading v1.0.1
Victory March HD
Victory March HD
بازی جاوا Big White Boarding
بازی جاوا Big White Boarding
Angry World War 2 v1.14
Angry World War 2 v1.14
Galaxy Jump v1.0
Galaxy Jump v1.0
Shaolin Jump v1.0
Shaolin Jump v1.0
بازی زیبا و جذاب Santa Dash 2
بازی زیبا و جذاب Santa Dash 2
Coin Drop v1.0.1
Coin Drop v1.0.1
Donut Dance - Tappi Bear v2.0
Donut Dance - Tappi Bear v2.0
Alone In The Dark
Alone In The Dark
Diner Dash 3.6.6
Diner Dash 3.6.6
بازی شطرنج Papaya Chess 2
بازی شطرنج Papaya Chess 2
FallDown3D 1.3.24
FallDown3D 1.3.24
Angry Birds v1.1 بصورت جاوا
Angry Birds v1.1 بصورت جاوا
Where
Where's Wally Now v1.0
Need For Speed The Run
Need For Speed The Run
Tank Warz 1.6
Tank Warz 1.6
Deer Hunter 5
Deer Hunter 5
Need for Speed™ Hot Pursuit v1.0.47
Need for Speed™ Hot Pursuit v1.0.47
Skaka v1.0.2
Skaka v1.0.2
بازی Wingman
بازی Wingman
Papaya Farm v2.22
Papaya Farm v2.22
Greedy Pigs Halloween v1.0
Greedy Pigs Halloween v1.0
Fruit Slice v1.3.3
Fruit Slice v1.3.3
Fantasy Kingdom Defense
Fantasy Kingdom Defense
۳D Mini Golf World Tour
۳D Mini Golf World Tour
Freddy Bricks
Freddy Bricks
Reckless Getaway 1.0.3
Reckless Getaway 1.0.3
Marble Solitaire
Marble Solitaire
Lost Planet 2
Lost Planet 2
Generator Rex
Generator Rex
Minesweeper Professional v1.7
Minesweeper Professional v1.7
Whack A Croc
Whack A Croc
Super Mario 3
Super Mario 3
Amped Snowboarding 2
Amped Snowboarding 2
بازی آندروید Gube
بازی آندروید Gube
Doodle Jump: Hallowen
Doodle Jump: Hallowen
IDOL Lines
IDOL Lines
Doodle Fit
Doodle Fit
Slam Dunk Basketball v.1.00
Slam Dunk Basketball v.1.00
Ben10 : Alien Force
Ben10 : Alien Force
Deep Submarine Odyssey
Deep Submarine Odyssey
Mc Venture
Mc Venture
Mc Venture
Mc Venture
Plant vs Zombie
Plant vs Zombie
Dream Way
Dream Way
 Meteor Brick Breaker
Meteor Brick Breaker
Roller Coster
Roller Coster
HelpEarth
HelpEarth
Tabuto The Slayer
Tabuto The Slayer
Lucky Coins
Lucky Coins
Bulldozer
Bulldozer
Race Against Time
Race Against Time
Zombie Wars v1.1.2
Zombie Wars v1.1.2
Brick Mania
Brick Mania
Tam Quoc
Tam Quoc
Balance Toy Bricks
Balance Toy Bricks
Monsterilla "The First Wave"
Monsterilla "The First Wave"
Car Unblock 1.13
Car Unblock 1.13
Marble Solitaire
Marble Solitaire
FIFA 2012
FIFA 2012
Dodging Fish v1.0.7
Dodging Fish v1.0.7
Kungfu Jump v1.09
Kungfu Jump v1.09
Asteroid Defense v1.10
Asteroid Defense v1.10
Car Park Challenge 1.1.3
Car Park Challenge 1.1.3
Car vs Zombies 1.0
Car vs Zombies 1.0
Capital Punish Stickman v1.0.1
Capital Punish Stickman v1.0.1
Zombie City II BOOS v1.0.1
Zombie City II BOOS v1.0.1
Pinball Ride v1.1.11
Pinball Ride v1.1.11
Devil Ninja 2 (vs Boss) v1.0.3
Devil Ninja 2 (vs Boss) v1.0.3
Naruto Ultimate Ninja Storm
Naruto Ultimate Ninja Storm
Guns Wheels and Madhead
Guns Wheels and Madhead
Ultimate Rally
Ultimate Rally
Tic Tac Toe Touch
Tic Tac Toe Touch
Banana Samurai
Banana Samurai
Shoot Bubble
Shoot Bubble
Fast and Furious
Fast and Furious
Alien Shoter
Alien Shoter
 Heroes of War: Nanowarrior 3D
Heroes of War: Nanowarrior 3D
 Lego Batman
Lego Batman
 Warcraft III
Warcraft III
Gun Bros V2.2.0
Gun Bros V2.2.0
DarkMaze v1.02
DarkMaze v1.02
Tiny Robots v1.1
Tiny Robots v1.1
 FireBall v2.03
FireBall v2.03
Bike Mania v1.1
Bike Mania v1.1
سفالگری
سفالگری
Crazy Penguin 2
Crazy Penguin 2
 Zombie City
Zombie City
Woosher Game
Woosher Game
Trash It
Trash It
 Ferrari GT Revolution
Ferrari GT Revolution
Connect For Touch
Connect For Touch
Eggs
Eggs
Zombie Road v1.0.7
Zombie Road v1.0.7
Ocean Bubble HD v1.1.3
Ocean Bubble HD v1.1.3
بازی Snorbies
بازی Snorbies
City Racer 1.0.1
City Racer 1.0.1
Link Link 2
Link Link 2
Top Trumps Super cars 2
Top Trumps Super cars 2
بازی Recycle Factory v1.00
بازی Recycle Factory v1.00
Gamelion Draw Slasher v1.04
Gamelion Draw Slasher v1.04
Bird Land v1.1.0 Android
Bird Land v1.1.0 Android
بازی آندروید Air Hockey
بازی آندروید Air Hockey
The Sims Medieval
The Sims Medieval
Rollercoaster Rush Underground 3D
Rollercoaster Rush Underground 3D
Zombie Rider v1.00
Zombie Rider v1.00

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان
نمایش PDF با Nook PDF Reader v1.6.2
نمایش PDF با Nook PDF Reader v1.6.2
کنترل کامل Extended Controls v5.5
کنترل کامل Extended Controls v5.5
شکلک در SMS ها با GO SMS Pro v4.11
شکلک در SMS ها با GO SMS Pro v4.11
سرگرمی با دوربین همراه Camera ZOOM FX v3.2.2
سرگرمی با دوربین همراه Camera ZOOM FX v3.2.2
تنظیم پروفایل ها Setting Profiles Full v1.1.4
تنظیم پروفایل ها Setting Profiles Full v1.1.4
ثبت ملاقات ها My Meetings v1.1
ثبت ملاقات ها My Meetings v1.1
نقاشی حرفه ای Sketcher Pro 1.0.7
نقاشی حرفه ای Sketcher Pro 1.0.7
آفیس در اندروید OfficeSuite Pro v5.5.730
آفیس در اندروید OfficeSuite Pro v5.5.730
مدیریت بر فایل ها ASTRO File Manager Pro v3.0.247
مدیریت بر فایل ها ASTRO File Manager Pro v3.0.247
کنترل صوتی Vlingo Virtual Assistant v3.5
کنترل صوتی Vlingo Virtual Assistant v3.5
دیکشنری انگیلسی به فارسی صوتی Voice Translator Pro v1.3
دیکشنری انگیلسی به فارسی صوتی Voice Translator Pro v1.3
ساخت عکس متحرک Gifagram PRO v1.1.1
ساخت عکس متحرک Gifagram PRO v1.1.1
امنیت شبکه Wpa Decrypter v1.0.1
امنیت شبکه Wpa Decrypter v1.0.1
سرعت سنج Car Dashboard Pro v0.9.7.4
سرعت سنج Car Dashboard Pro v0.9.7.4
نوار وضعیت Super Status Bar v0.10.2
نوار وضعیت Super Status Bar v0.10.2
لیست کارهای روزانه ToDo Pro | To Do List Full v1.4.6
لیست کارهای روزانه ToDo Pro | To Do List Full v1.4.6
ماشین حساب قدرتمند Calculator++ v1.2.21
ماشین حساب قدرتمند Calculator++ v1.2.21
دوربین شکاری  Binoculars v1.0
دوربین شکاری Binoculars v1.0
نمایش SMS ها SMS Notifier (SMS Popup) v1.1
نمایش SMS ها SMS Notifier (SMS Popup) v1.1
ایجاد افکت بر روی عکس و شبکه اجتماعی Instagram v2.0.5
ایجاد افکت بر روی عکس و شبکه اجتماعی Instagram v2.0.5
مدیریت باتری Battery Saver Beta v1.2.1
مدیریت باتری Battery Saver Beta v1.2.1
مسنجر جالب eBuddy XMS v2.2.2
مسنجر جالب eBuddy XMS v2.2.2
نرم افزار عکاسی Scalado AB Camera Lover Pack v1.1.4 x
نرم افزار عکاسی Scalado AB Camera Lover Pack v1.1.4 x
کتاب الکترونیکی دانشنامه نسخه آذر ۹۰
کتاب الکترونیکی دانشنامه نسخه آذر ۹۰
ماشین حساب قدرتمند Calculator++ v1.2.21
ماشین حساب قدرتمند Calculator++ v1.2.21
محاسبه سرعت و مسافت THK Bicycle Computer v1.0.3
محاسبه سرعت و مسافت THK Bicycle Computer v1.0.3
افزایش طول عمر باطری Easy Battery Saver 2.2
افزایش طول عمر باطری Easy Battery Saver 2.2
مدیریت باتری با BatteryXL – Battery Saver Beta v1.2.1
مدیریت باتری با BatteryXL – Battery Saver Beta v1.2.1
کوک کردن ابزار موسیقی با Tuner – gStrings v1.0.9
کوک کردن ابزار موسیقی با Tuner – gStrings v1.0.9
عکس با افراد مشهور Raviteq AB SupporterCam v1.3
عکس با افراد مشهور Raviteq AB SupporterCam v1.3
پلیر قدرتمند VPlayer (Unlocked) v1.1.6
پلیر قدرتمند VPlayer (Unlocked) v1.1.6
ساعت زنگدار دیجیتالی Databolaget Digital Alarm Clock v1.61
ساعت زنگدار دیجیتالی Databolaget Digital Alarm Clock v1.61
کبریت سوخته Softrox Choose A Match v1.0
کبریت سوخته Softrox Choose A Match v1.0
فلش لایت در تماس ها با Flashlight Call Pro v1.7
فلش لایت در تماس ها با Flashlight Call Pro v1.7
کتاب الکترونیکی  ترفند رجیستری
کتاب الکترونیکی ترفند رجیستری
نرم افزار آفیس  OfficeSuite Pro v5.5.730
نرم افزار آفیس OfficeSuite Pro v5.5.730
دیکشنری انگلیسی به فارسی صوتی Voice Translator Pro v1.3
دیکشنری انگلیسی به فارسی صوتی Voice Translator Pro v1.3
 EBooKMagic ( کتاب شگفت انگیز )
EBooKMagic ( کتاب شگفت انگیز )
نرم افزار قفل صفحه نمایش MyKeyLock v.2.3.1 x
نرم افزار قفل صفحه نمایش MyKeyLock v.2.3.1 x
نرم افزار بازگردانی SMS ها با Undo SMS v1.1
نرم افزار بازگردانی SMS ها با Undo SMS v1.1
نرم افزار مدیریت خواب Sleepy Time 2.0.4
نرم افزار مدیریت خواب Sleepy Time 2.0.4
نرم افزار بانک مسکن
نرم افزار بانک مسکن
Winamp Pro v1.2.8
Winamp Pro v1.2.8
تخمین مصرف سوخت با Refuel Calc v2.0
تخمین مصرف سوخت با Refuel Calc v2.0
Photo Editor 150+ in 1 v1.0
Photo Editor 150+ in 1 v1.0
Videotones Pro v1.1.5
Videotones Pro v1.1.5
Volume Rocker Pro 1.5
Volume Rocker Pro 1.5
Relax & Sleep v1.4
Relax & Sleep v1.4
QuickRotate 1.01
QuickRotate 1.01
گالری پیشرفته QuickPic v1.5.2
گالری پیشرفته QuickPic v1.5.2
Caynax Digital Clock Widget v1.5
Caynax Digital Clock Widget v1.5
Bluetooth turn on, turn off v1.0
Bluetooth turn on, turn off v1.0
ClipFlip v1.05
ClipFlip v1.05
کتاب  زندگینامه امام حسین (ع) برای موبایل
کتاب زندگینامه امام حسین (ع) برای موبایل
کتاب الکترونیکی سوگنامه ی کربلا برای موبایل
کتاب الکترونیکی سوگنامه ی کربلا برای موبایل
کتاب الکترونیکی پوشش زن در گستره تاریخ برای موبایل
کتاب الکترونیکی پوشش زن در گستره تاریخ برای موبایل
کتاب الکترونیکی بدن سازی برای موبایل
کتاب الکترونیکی بدن سازی برای موبایل
کتاب الکترونیکی احادیث امامان برای موبایل
کتاب الکترونیکی احادیث امامان برای موبایل
Sevdotcom DataWatch v1.00
Sevdotcom DataWatch v1.00
نرم افزار همراه بانک تجارت Tejarat
نرم افزار همراه بانک تجارت Tejarat
رادیو اینترنتی نوکیا Nokia Internet Radio v3.04
رادیو اینترنتی نوکیا Nokia Internet Radio v3.04
Xoriant Corporation CurrencyCalc v1.00
Xoriant Corporation CurrencyCalc v1.00
Opera Mobile v11.50
Opera Mobile v11.50
نرم افزار تغییر چهره Pull Face v1.0
نرم افزار تغییر چهره Pull Face v1.0
Paint Blast v1.0
Paint Blast v1.0
مدیریت اینترنت Data Lock v1.0.8
مدیریت اینترنت Data Lock v1.0.8
Screen Bang v4.9
Screen Bang v4.9
نرم افزار تشخیص چهره Nokia Facelock v1.00
نرم افزار تشخیص چهره Nokia Facelock v1.00
avast Mobile Security1.0
avast Mobile Security1.0
Sensus Live Wallpaper v1.01
Sensus Live Wallpaper v1.01
Metro UI GO Locker HD v2.1
Metro UI GO Locker HD v2.1
نرم افزار GOLocker
نرم افزار GOLocker
Advanced Call Manager 2.70.204
Advanced Call Manager 2.70.204
Ring Duration v2.0
Ring Duration v2.0
Call Log Calendar FULL v1.8.2
Call Log Calendar FULL v1.8.2
لانچر Hi Launcher 0.92
لانچر Hi Launcher 0.92
Screenshot It v3.11
Screenshot It v3.11
فیدیلیو
فیدیلیو
UnArchiver 1.3.1
UnArchiver 1.3.1
Data Lock v1.0.8
Data Lock v1.0.8
DrinkTea AllTheCountries v1.00
DrinkTea AllTheCountries v1.00
Soft Spot Unit Converter v1.03
Soft Spot Unit Converter v1.03
Digia Winter Candle v1.0
Digia Winter Candle v1.0
B-Messenger Video Chat 1.1.3
B-Messenger Video Chat 1.1.3
Note Pal v1.0
Note Pal v1.0
نقاشی با Paint Pro v1.2.2
نقاشی با Paint Pro v1.2.2
Fingerprint Security Pro V v1.3
Fingerprint Security Pro V v1.3
نرم افزار نواختن پیانو My Piano 2.6
نرم افزار نواختن پیانو My Piano 2.6
One Contact v1.03
One Contact v1.03
Picsel Smart Office v1.08
Picsel Smart Office v1.08
Let It Sleep v1.5.1
Let It Sleep v1.5.1
Android-Speedometer v3.9
Android-Speedometer v3.9
Smart Recorder 3.0
Smart Recorder 3.0
نرم افزار Battery Indicator Pro
نرم افزار Battery Indicator Pro
GO Locker v1.05 Final
GO Locker v1.05 Final
Geeky Avatar
Geeky Avatar
Ugly Meter 2.75
Ugly Meter 2.75
شمارش قدم با Pedometer 1.3.0
شمارش قدم با Pedometer 1.3.0
RocketDial Pro v2.8.12
RocketDial Pro v2.8.12
Mahesh NoSignalAlarm v1.0
Mahesh NoSignalAlarm v1.0
Battery Booster v3.5
Battery Booster v3.5
Beauty Camera 1.35
Beauty Camera 1.35
Hinge2D Software
Hinge2D Software
Equalizer (Unlocked) 3.0.1
Equalizer (Unlocked) 3.0.1
پیش بینی وضعیت آب و هوا WeatherPro v1.6
پیش بینی وضعیت آب و هوا WeatherPro v1.6
Green Power Premium 4.11
Green Power Premium 4.11
PalvajarviSoft Barbell Gym Tracker v1.0
PalvajarviSoft Barbell Gym Tracker v1.0
نرم افزار سخنگوی Omega v1.1.8
نرم افزار سخنگوی Omega v1.1.8
Jonas Fredin TimeInterval v1.0
Jonas Fredin TimeInterval v1.0
آنتی ویروس قدرتمند Trustmobi MobiShield v.3.20
آنتی ویروس قدرتمند Trustmobi MobiShield v.3.20
بستن نرم افزا های نصب شده Taskiller Full v3.5
بستن نرم افزا های نصب شده Taskiller Full v3.5
BeFunky Photo Editor Pro v1.0.5
BeFunky Photo Editor Pro v1.0.5
Mantano Reader v1.6.4
Mantano Reader v1.6.4
Full Screen Launcher Pro v1.4.5
Full Screen Launcher Pro v1.4.5
Full Screen Caller ID v6.4.2
Full Screen Caller ID v6.4.2
۳D Dollar Live Wallpaper v1.0.1
۳D Dollar Live Wallpaper v1.0.1
میکس صدا با Djay v1.0
میکس صدا با Djay v1.0
Moist House Mp3 Cut v2.6
Moist House Mp3 Cut v2.6
Periodic Table
Periodic Table
UCBrowser V8.1.0.104
UCBrowser V8.1.0.104

.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 639
بازدید کل : 102590
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد