دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی : 



ادامه مطلب

 بروز شده

همان طور که می دانید گوشی های با سیستم عامل آندروید علی رغم انعطاف پذیری فوق العاده ای که در ساپورت نرم افزار و بازی های مختلف دارند ، بر خلاف گوشی های سیمبین و نوکیا که دارای نرم افزار فوق العاده Nokia Ovi Map هستند در قسمت  Gps و Navigation و مسیریابی واقعا ضعیف اند . ضعیف بودن ، به معنای مشکل در سیستم عامل آندروید نیست  ، بلکه مشکل از آن جا آب می خورد که هیچ نرم افزار کامل با مسیر یابی آفلاینی که برای استفاده مناسب باشد وجود نداشته و یا اگر داشته اشکالات عمده ای داشته است که لذت کار کردن با یک مسیر یابی و Gps خوب را از بین می برد . اما به تازگی دو نرم افزار فوق العاده با مسیر یابی کاملا آفلاین برای سیستم عامل آندروید تولید شده است که امروز به معرفی یکی از آن ها می پردازیم . نام نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Sygic GPS Navigation است . برای ما ایرانی ها اولین موردی که یک نرم افزار Gps را محبوب و دوست داشتنی می کند موجود بودن نقشه ایران و راه های آن و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است . باید بگوییم تمام این موارد و حتی امکاناتی بیشتر از آن به طور کامل در Sygic GPS Navigation وجود دارد !

 از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را شدیدا لذت بخش می کند نمایش اماکن منوهای کاملا فارسی نرم افزار است که در کمترین نرم افزار Gps آندرویدی موجود می باشد . نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.  این نرم افزار برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی توسط وب سایت apktops به همراه آخرین آپدیت نقشه که شامل نقشه کامل ایران و راه های آن است با حجم 400 مگابایت در سرور سایت apktops با لینک مستقیم جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود شده است . این 400 مگابایت شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است  . بله  ! از قابلیت های فوق العاده دیگر این برنامه می توان به راهنمای صوتی با زبان شیرین فارسی اشاره کرد .

 برای دیدن اسکرین شات های بیشتر از منوهای برنامه و همچنین راه اندازی نرم افزار و استفاده از آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

اسکرین شات هایی بیشتر از اینترفیس و محیط برنامه :

 

نحوه استفاده از نرم افزار : پس از دانلود فایل Aura.zip  از انتهای همین پست ؛ آن را از حالت فشرده خارج کنید . فولدر به دست آمده با نام Aura که از اکسترکت فایل حاصل می شود را مستقیما به روت مموری کارت خود بریزید . حال فایل apk نرم افزار را هم نیز که از انتهای همیت پست دانلود کردید بر روی گوشی خود نصب کنید ، تبریک می گوییم .  هم اکنون گوشی شما دارای یکی از بهترین و کاملترین نرم افزارهای مسیربابی با راهنمای صوتی فارسی است  . کار کردن با نرم افزار هم به دلیل منوهای فارسی ، بسیار ساده است و احتیاج به توضیحات اضافی ندارد .

 

47+

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نمی دانیم با نرم افزار اسکایپ آشنایی دارید یا خیر اما به همین توضیح کوتاه بسنده کنیم که این نرم افزار و شاید حالت بهتر بتوان گفت این مسنجر یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین مسنجرهای ساخته شده برای چت صوتی و تصویری و در اصطلاح انگلیسی Voice Chat و Video Chat می باشد .

Skype



ادامه مطلب

 این بار نیز قصد داریم یکی از بی نظیرترین و گرافیکی ترین بازی های hd تولیده شده توسط کمپانی Gameloft را به شما معرفی کنیم . این بازی همانند روال همیشگی سایت apktops به همراه فایل دیتا معرفی می شود که فایل دیتا مخصوص گوشی های htc را می توانید از همین پست به صورت کامل و از سرور  اختصاصی apktops با حجم 508 مگابایت دانلود نمایید . دقت نمایید که دیتای این بازی در حالت زیپ شده این حجم را داراست که پس از اکسترکت حجمی معادل 1 گیگابایت را پیدا می کند ، پس مطمئن باشید که به اندازه کافی بر روی مموری کارت گوشی آندرویدی خود فضای خالی دارید .

 

از آن جا که دیتای این بازی گرافیکی طبیعتا حجیم است تنها به آپلود فایل دیتای مخصوص گوشی های htc بسنده کردیم و اگر گوشی شما برندی به جز htc مانند samsung و سری Galaxy است می بایست پس از نصب فایل apk بازی دیتای مخصوص به گوشی خود را به صورت آنلاین و توسط گوشی از سرور Gameloft دریافت نمایید ولی در صورتی که این کار برای شما کمی مشکل یا غیر ممکن است اگر دیتای مخصوص به برند و گوشی خاصی مد نظرتان است در صورتی که تعداد درخواست کنندگان بالا باشد فایل دیتای درخواستی به منظور رفاه حال بازدید کنندگان به همین پست اضافه خواهد شد .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل Apk بازی فایل دیتای که از انتهای همین پست دانلود نموده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه asphalt6 را در مسیر Gameloft/games و در مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید . پس از کپی فایل ، آیکون بازی را انتخاب کنید و منتظر باشید برای بار اول مراحل چک فایل به پایان برسد و اگر سوالی از شما پرسیده شد گزینه No را انتخاب نمایید.

6+

 زمان زیادی نمی گذرد که Gameloft قدرتمند بازی آسفالت خود را در نسخه 7 منتشر کرده است . خیلی زودتر از این ها و در همان روزهای اول تولید Asphalt 7 ، قصد معرفی این بازی را داشتیم اما به دلیل اینکه هنوز نسخه کاملا کرک شده و نسخه ای از این بازی که واقعا کار کند و اجرا شود در دسترس نبود برخلاف اکثر سایت های ایرانی که این بازی را به صورت تست نشده و ناقص معرفی کردند ما این کار را نکردیم ! اما هم اکنون نسخه سالم و کاملا کرک شده و فول از Asphalt 7 را در اختیار داریم که به همراه دیتای عظیم آن با حجم 1/4 گیگابایتی اش ، آن را در اختیار شما قرار می دهیم . قبل از ادامه توضیحات ، بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود GO SMS Pro - نرم افزار موبایل ارسال پیامک
 

GO SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود OnOne Perfect Portrait Premium Edition v2.0 for Win 7 & Vista x86/x64 - پلاگین رتوش چهره

Perfect Portrait یکی از محصولات جدید شرکت onOne می باشد که آخرین نوآوری ها را در زمینه رتوش پرتره به عکاسان ارائه می دهد. با به کارگیری این برنامه دیگر نیازی نیست عکاسان نگران صرف وقت زیادی باشند که رتوش پرتره از آن ها می گیرند، زیرا اغلب کارها به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. Perfect Portrait به شما کمکخواهد نمود تا به راحتی به از بین بردن لکه ها و بهبود رنگ پوست و خصوصیات اجزایی همچون چشم ها، لب ها و دندان ها بپردازید در صورتی که انجام این قبیل کارها به تنهایی آسان نبوده و بسیار زمانگیر خواهد بود.
Perfect Portrait می توان به عنوان برنامه ای مستقل اجرا شود و یا به طور مستقیم با برنامه هایی مانند Lightroom, Aperture یا Photoshop بکار گرفته شود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود Mozilla Firefox v18.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

 

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

بهبود سطح امینت

ظاهری بسیار شیک و کاربر پسند

امکان تغییر قلم و رنگ قلم

تغییر رنگ پوسته اطلاعات

مربت سازی پیشرفته اطلاعات

امکان چاپ دقیق و قدرتمند

جستجوی اطلاعات و چاپ دقیق آن بر اساس تمام فیلد های مورد نیاز

ثبت ، ویراش وحذف اطلاعات

اضافه شدن قسمت بایگانی برای چک های ثبت و باطل شده

اضافه شدن قسمت بانکداری برای ثبت اطلاعات و کار های روزمره بانکی

ذخیره سازی اطلاعات و بازگردانی آن

چک کردن اطلاعات روز

و غیره …..

 

source مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1 توضیحات : برای بار اول استفاده از این نرم افزار ، رمزی در نظر گرفته نشده است.و با خالی گذاشتن فیلد پسورد می توانید وارد نرم افزار شوید.سپس در قسمت زبانه تنظیمات گزینه ایجاد رمز عبور را کلیک کرده و پسورد مورد نظر خود را بنویسید.

توجه : دوستانی که از ویرایش ۵ به پایین  این نرم افزار استفاده می کنند به هیچ وجه اطلاعات قبلی خود را روی این ورژن بازیابی نکنند بانک اطلاعاتی این نرم افزار کاملا با نسخه های قبلی تفاوت دارد ، چنانچه تمایل به استفاده از این نسخه را دارند باید از ابتدا با این نرم افزار کار کنند .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 Free PSN Code Generator - Screenshot - Available to Download for Free

 

دانلود free psn card generator برای اولین بار در سایت های ایرانی

این برنامه مخصوص کسانی است که ps3 دارند و عاشق دانلود هستند می توانند کد را در psn وارد کرده و از pss خرید کنند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی Assassin’s Creed III برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed III 2012 با لینک مستقیم 

***نسخه فشرده شده BlackBox***

پس از چند هفته تاخیر نسخه PC بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Assassin’s Creed III توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Ubisoft انتشار یافت ، پس از 2 نسخه استثنایی و موفقیت آمیز بدون شک همگان منتظر نسخه سوم کیش آدم کش بودند که این اتفاق نیز افتاد و حال باید دید چقدر Ubisoft می تواند گیمرها را راضی نگه دارد ، این بازی قطعا از آن سری بازی هایی است که گیمرها را وارد دنیای عجیبی از خشونت و نا عدالتی می کند ، نسخه سوم بازی در بوستون ، نیویورک و فیلادلفیا اتفاق می افند ، جایی که آمریکا دچار یک انقلاب شده و با بریتانیا در حال جنگ است ، شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است . یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند . همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند ، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند . شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود . او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند
تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی فوق العاده لذت ببرید

 

 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی Hitman Absolution 2012 برای PC

دانلود بازی Hitman Absolution 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW + نسخه فشرده شده BlackBox***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Hitman Absolution که 2 استودیو Square Enix و Eidos Interactive آن را برای PC در سال 2012 به صورت مشترک ساخته و سپس کمپانی IO Interactive منتشر نموده است ، سرانجام نسخه جدید هیتمن پس از 6 سال انتظار به بازار آمد ! شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار آمد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی 6 ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند ، نسخه Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد . در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است . تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود . در Absolution می توان هر ماموریت را با استفاده از جند روش مختلف به پایان رساند. مامور 47 ما پس از غیبتی قریب به 6 سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگردد . مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطقی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه که به لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه و همه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی را نوید خواهد داد

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 


مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ... 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود برنامه Fast Restart Pro

دانلود نرم افزار ریستارت سریع گوشی Fast Restart Pro آندروید

Fast Restart Pro نرم افزاری بسیار مفید و جالب به منظور ریستارت نمودن سریع گوشی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به سرعت و بدون معطلی ریستارت کنید ، همچنین این نرم افزار عملیات دیگر : Recovery mode ، Download mode و shutdown را در اختیار کاربران قرار خواهد داد ، این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل آندروید قابل نصب و اجرا می باشد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود ibibo iBrowser 2

دانلود مرورگر اینترنت موبایل جاوا ibibo iBrowser 2

ibibo iBrowser 2 مرورگر اینترنت جدید گوشی های موبایل جاوا می باشد که امروز برای دوستان عزیز پی سی دی آماده کرده ایم.
این برنامه دارای امکانات فراوانی از جمله مدیریت دانلود ,  جستجوی قدرتمند , کاهش هزینه اطلاعات تا 85 ٪  و ... میتوان اشاره کرد. این نرم افزار جاوا فوق العاده قدرتمند و کم حجم  را هم اکنون از سایت دانلودینگ فا دریافت نمایید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 برنامه جاوا

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی Sketch Effects v1.01 جاوا

Sketch Effects برتامه ایی بسیار مفید و زیبا می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید ، این نرم افزار به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی WWE 13 برای PS3

دانلود بازی WWE 13 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 - CFW 4.21 - CFW 4.30***

بازی فوق العاده هیجانی و مبارزه ای WWE 13 که در استودیو بازیسازی Yuke's Media Creations ساخته شده و سپس کمپانی مطرح THQ آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، کشتی کج در جهان به خصوص در ایران طرفداران بیشماری دارد ، از مسابقات واقعی تا بازی گرفته بسیاری از افراد علاقه مند به آن هستند ، WWE 13 بازی است که طبق روال هر سال در فصل پاییز بر روی پلتفروم های مختلف منتشر می شود ، یکی از مسائلی که بسیاری از گیمرها را در سری بازی های WWE آزار داده است تکراری بودن حرکات بازیکنان و خشک بودن گیم پلی آن است ، سال هاست که این بازی دست خوش تغییرات اساسی نشده است و تنها تغییراتی که به چشم می آمد اضافه شدن چند کاراکتر جدید بود ، اما در این داستان به شکل دیگری خواهد بود ، سازندگان نسخه 13 این بازی معروف به گیمرها قول داده اند که با یک بازی متفاوت رو به رو خواهند شد ، باید دید که این ادعا آیا می تواند حقیقت داشته باشد یا خیر ، این بازی را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت دانلودینگ فا دانلود نمایید

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1386برچسب:, توسط ماکان
دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان
  

(91/7/12) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 2.2.3.108 برای اندروید

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا
 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط ماکان

عضو شوید به ادامه ی مطلب بروید و دانلود کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

google-nexus-s

دانلود را از اینجا (سرور گوگل) دانلود کنید.

سپس مانند آپدیت قبلی عمل کنید.

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

 

شما می توانید توسط این نرم افزار قدرتمند کامپیوتر انواع مختلفی برنامه بسازید. اغلب مردم اقدام به ساختن بازی های مانند MoleMach یا بازی هایی که امکان ساخت عکس های خنده دار از صورت را می دهد ، می کنند. شما حتی می توانید از سنسورهای گوشی برای به حرکت در آوردن توپ بازی استفاده کند. اما این نرم افزار تنها به ساخت بازی محدود نمی شود.شما می توانید هر نوع برنامه ای را توسط آن طراحی کنید. برنامه های آموزشی برای کلاس های درس توسط آن به سادگی و زیبایی طراحی می شوند.

مشخصات سیستم برای نصب برنامه :

  • سیستم عامل : ویندوزهای xp/vista/7
  • ماشین مجازی جاوا sun نسخه ۶
  •  Android SDK
  • 150 مگابایت فضای خالی هارد دیسک

 

 

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

    

ابتدا فایل آپدیت را از اینجا(سرور گوگل) دانلود کنید.

سپس اسم فایل آپدیت را به update.zip تغییر دهید.

آن را بر روی nexus s خود بریزید و گوشی خود را خاموش کنید.

سپس دکمه ی خاموش روشن به همراه دکمه ی زیاد وولم را هم زمان نگه دارید.

این  بر روی صفحه ی نمایش شما ظاهر می شود.

شما فقط می توانید دکمه های وولم و خاموش روشن را استفاده کنید.

باید بر روی ریکاوری کلیک کنید.(به وسیله ی خاموش روشن یا lock)

سپس بر روی apply update from sd card کلیک کنید.

update.zip را انتخاب کنید.

سپس بگذارید تا inistall شود.

سپس یک فنجان چای میل کنید.

nexus s شما به صورت کامل به اندروید 2.3.4 آپدیت شده است.

منتظر آپدیت های بعدی ما باشید.

2.3.6

4.0.4

www.downloadingfa.co.nr


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 اسفند 1398برچسب:, توسط ماکان

 آدرس جدید:

www.downloadingfa.co.nr

www.downloadfa.co.nr

www.dofa.co.nr

 آپلودینگ فا

www.uploadingfa.co.nr

فروم دانلودینگ فا

www.downloadingfa.co.nr/forum



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

در پست های قبلی این بازی زیبا رو برای سیستم سری ۶۰ ۳^ ارائه کرده بودیم اما اینبار همین بازی برای سیستم اندروید از سایت دانلودینگ فا قابل دریافت می باشد.البته مخصوص اعضا

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹٫۷۲ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

نرم افزار CircleLauncher به شما در اجرای برنامه های محبوب و تماس با بهترین دوستانتان کمک میکند. شما می توانید برخی از بهترین برنامه هایی که بیشتر از آنها استفاده می کنید. کانتکت های دوستان و یا بوکمارک ها را انتخاب کنید تا در یک دایره زیبا به نمایش گذاشته شوند.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۰٫۳ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

به کمک نرم افزار My Piano به راحتی میتوانید به نواختن پیانو بپردازید و لذت نواختن پیانو را در گوشی خود تجربه کنید. این نرم افزار سرگرم کننده مخصوص گوشی های آندروید نسخه ۲٫۱ به بالا میباشد که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۴٫۵۸ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

با کمک نرم افزار WMD-Weather & Clock دو ویجت را در کنار هم داشته باشید. شما هم میتوانید از آب و هوای شهر های مختلف با خبر شوید هم میتوانید یک ساعت در صفحه نمایش خود داشته باشید. نمایش آب و هوا به صورت انیمیشنی، نمایش درجه حرارت از ویژگی های WMD-Weather & Clock است.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

Kaspersky Mobile Security نرم افزاری بسیار کاربردی و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید امنیت را برای دستگاه اندرویدی شما به ارمغان بیاورد. محافظت از ویروس ها، ضد اسپم، مسدود سازی مخاطبین و … از امکانات این محصول امنیتی می باشند. نرم افزار Kaspersky Mobile Security را در ادامه از وب سایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱٫۵۰ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

با کمک دیکشنری جالب Voice Translator Pro میتوانید کلمه انگلیسی مورد نظر خود را با صدای واضح به برنامه بگویید سپس برنامه معنی فارسی آن را برای شما نمایش خواهد داد. البته قبلا از طریق تنظیمات گزینه Engligh to persian را فعال کنید زیرا این دیکشنری به جز فارسی از ۵۰ زبان دیگر نیز پشتیبانی میکند.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲۵۰ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

Easy Battery Saver یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مصرف باطری را بهینه کرده و باعث افزایش کارایی و طول عمر دستگاه اندرویدی خود شوید. این نرم افزار نیازمند اندروید نگارش ۲٫۱ به بالا می باشد. امید است مورد قبول تان واقع شود.

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹۳۸ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

گر سرعت و کارایی گوشی و تبلت اندرویدی شما کاهش یافته است می توانید به وسیله نرم افزار بسیار کاربردی System Tuner Pro فایل های بی مصرف و اضافی را از گوشی خود حذف کرده و باعث بالارفتن سرعت گوشی خود شوید. همچنین می توانید بر روی برنامه های در حال اجرا مدیریت داشته باشید. این نرم افزار بسیار کاربردی را در ادامه از وب سایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹۳۸ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

مجموعه ۵ زنگ موبایل آرام و کلاسیک و بدون کلام با کیفیت بالا برای این لحظه آماده شده است. این آهنگ ها با فرمت mp3 میباشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. امید است با دریافت این رینگتون ها از سایت دانلودینگ فا لذت کافی را برده باشید.

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲٫۳۵ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا می باشد و محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و… و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

نسخه های موجود در این پست:

ESET NOD32 Antivirus x32 , ESET NOD32 Antivirus x64 , ESET Smart Security x32 , ESET Smart Security x64

ویژگی های نسخه ۵٫۰٫۸۴٫۰ نرم افزار ESET NOD32 :
- دارا بودن بخش کنترلی والدین
- افزایش قدرت اسکن فایل ها
- بهبود در قسمت آنتی اسپم
- دیواره آتشین هوشمند
- حالت مخصوص بازی
- توابع پیشرفته HIPS
و…

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

vast! Internet Security & Pro Antivirus & Free 6.0.1184 Full + Activation Key 2050|

آخرین نسخه ی تمامی محصولات Avast! 6.0.1184 Full

 

با استفاده از آنتی ویروس این بسته ، می توانید تمام راه های ورود و فعالیت ویروس را به عهده این آنتی ویروس بگذارید . از جمله ی راههایی که ویروس قادر است به رایانه ی شما وارد گردد می توان به USB ها ، دیسک ها ، ایمیل ها و صفحات وب اشاره کرد که آنتی ویروس Avast! به طور کامل تمام این راههای ورودی را تحت کنترل قرار می دهد و با دیدن کوچکترین فعالیت نامعلوم با بررسی سریع و شناسایی ویروس از طریق بانک اطلاعاتی به روز خود بلافاصله ویروس را از بین برده و از انتشار آن و آلوده کردن رایانه ی شما جلوگیری می نماید.

اینترنت سکیوریتی این بسته ، امنیت کامل شما را در اینترنت تامین می کند.این نرم افزار قدرتمند قادر است تمام راههای نفوذی اینترنت شما ، از جمله راههای آپدیتی و دانلودی را مورد ریز بینی قرار دهد و اگر نرم افزار یا فردی قصد هک کردن شما را داشته باشد به راحتی جلوی آن را بگیرد.

 

قابلیت های کلیدی مجموعه امنیتی !Avast :
– آنتی ویروس قدرتمند نرم افزار
– سرعت بالا در اسکن
– اسکن مداوم سیستم
– به روز رسانی های سریع
– حالت Game Mode برای سرعت بیشتر نرم افزار
– اسکن برای جاسوس افزارها
– دیوار آتش قدرتمند نرم افزار
– امنیت بالا در شبکه ها و همچنین شبکه های P2P
– واسط کاربری جذاب نرم افزار در نسخه جدید
– سهولت در استفاده از نرم افزار
– حالت گرافیکی و چارت مانند برای فایل های مخرب
– اسکن ایمیل ها برای اسپم ها
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۵ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۶۹٫۳ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

PC Tools Performance Toolkit  راهی آسان به شما ارائه می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار میگیرد برای بالا بردن سرعت کامپیوتر ، بهینه سازی عملکرد و حفظ حریم خصوصی خود استفاده نمایید. این برنامه به طرز شگفت آوری ویندوز را بهبود می بخشد. صرف نظر از سطح تجربه و تخصص با استفاده از فن آوری های پیشرفته این برنامه برای افزایش سرعت ، بهبود ثبات ، مانیتور سیستم شما ، بسیار موثر میباشد. علاوه بر این بازیابی اطلاعات از دست رفته و تعمیرات هارد درایو برای حفظ کامپیوتر شما در حال اجرا از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲۲٫۹ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

این بار در سایت دانلود پرشین ، بازی بسیار زیبا و جذاب Frisbe Forever 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید بشقابی را پرتاب کرده و از حلقه ها عبور دهید و امتیاز کسب نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلود پرشین واقع شود.

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۴۰ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۵۳٫۱ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 642
بازدید کل : 102593
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد